וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש תחושה שאוטוטו ישכחו מהשריפה, זה בלתי נתפס"

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 7:22

הפועל תל אביב נדדה לאצטדיון רמת גן, עובדים מאלתרים עמדות עבודה, אך כולם מודאגים מהעובדה שלא שומעים כלום על חקירת משטרה וחשודים במעשה

השערים ב-1:3 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

חמישה ימים עברו מאז השריפה במתחם חודורוב, ובהפועל תל אביב עדיין לא שמעו מהמשטרה על התפתחויות בחקירה ו/או חשודים פוטנציאליים בהצתה המכוונת שבוצעה במספר מקומות במתחם. בהפועל תל אביב התחושות לא טובות בקשר לאירוע וחוסר הנוחות נמשך. הקבוצה הבוגרת מתאמנת החל מאתמול באצטדיון רמת גן, מחלקת הנוער מתאמנת במגרשים שונים, עובדי המועדון מבצעים פעולות מהבית וממקומות מאולתרים וכולם בתחושה שהכל ממשיך כרגיל על אף שנחצו קווים אדומים של ונדליזם.

לירן מוכתר מנכ"ל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עובד סביב השעון כדי למצוא פתרונות. לירן מוכתר/ברני ארדוב

מנכ"ל המועדון לירן מוכתר מתעסק בשבוע האחרון סביב השעון במציאת מתחמים לאימונים, שיפוצים, הפעלת ביטוחים וכל עובדי המועדון מתאימים עצמם ומוצאים פתרונות, אך כולם בתחושה שכולם התקדמו הלאה והנושא ירד מסדר היום.

גורם במועדון אמר אתמול: "היינו רוצים לשמוע שקורה משהו, יש התקדמות בחקירה? משקיעים משאבים בשביל להגיע לפושעים? יש תחושה שאוטוטו זה יעבור וישכחו מזה וזה בלתי נתפס".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שריפה במתחם האימונים של הפועל תל אביב. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
"תחושה ששוכחים מהשריפה"/צילום מסך, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בצד החיובי, כ-3,500 כרטיסים בלבד נותרו לאוהדי הפועל תל אביב לקראת המשחק נגד מכבי חיפה, לאחר שהירוקים קיבלו כ-11 אלף כרטיסים. חיים סילבס אמר לשחקניו לפני האימון אתמול: "אני גאה בכם על המשחק בטדי היינו ביום קשה ובתקופה שלמרות ששיחקנו טוב זה לא בא לידי ביטוי בנקודות, כל הכבוד לכולכם על הגישה והעוצמות שהבאתם למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully