וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הכי קרוב לאליפות: חותמת האיכות של רן בן שמעון באשדוד

12.3.2023 / 6:25

כמו בעונה ההיסטורית ההיא בקרית שמונה, המאמן לקח קבוצה לא נוצצת והוציא ממנה מעבר למקסימום. אחרי שינסה לשבור עוד שיאים עם אשדוד בפלייאוף העליון, אף אחד לא יתפלא אם ימצא את עצמו שוב באחת מהקבוצות הגדולות שהוא עוקף ומפתיע בכל פעם מחדש

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

רן בן שמעון מתעב את ההשוואות שעושים מול האליפות שלקח עם עירוני קרית שמונה. הוא נטרף כשמבקשים ממנו להשוות כל הישג שלו למה שעשה אז אצל איזי שרצקי. והאמת? ספק אם תהיה עוד אליפות כזו. מאז, רק הקבוצות הגדולות עם התקציבים הגדולים לוקחות כאן את הצלחת. מכבי תל אביב זכתה חמש פעמים, הפועל באר שבע שלוש פעמים, מכבי חיפה אולי בדרך לאליפות השלישית שלה.

באחת הפעמים הבודדות שקבוצה קטנה התקרבה לדגדג את האימפריות, היה זה שוב רן בן שמעון בתמונה. לפני שנתיים עם מ.ס. אשדוד, הוא סיים את העונה במקום השלישי. אחרי מכבי חיפה ומכבי תל אביב. לפני הפועל באר שבע. אמש רן בן שמעון שוב הכניס את מ.ס. אשדוד לפלייאוף העליון. רק מהמקום השישי, אבל כמה מתוק. השאיר בחוץ את בני סכנין, הפועל חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב ונכנס בשער.

אז, לפני שנתיים, הוא נכנס בגאון בתום הליגה הסדירה לפלייאוף העליון כשיש לו 43 נקודות. הפעם, אחרי הניצחון על מכבי נתניה, הוא עושה את זה עם 36 נקודות, אבל ההישג העונה לא פחות נוצץ, יש כאלה שיגידו אפילו יותר.

לפני שנתיים היו לו בסגל את דין דוד, רועי גורדנה, רמזי ספורי, שגיב יחזקאל, שלומי אזולאי וחמודי כנעאן. היה לו בעונת שיא את ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, יואב ג'רפי וגיל כהן. זה היה סגל איכותי במיוחד ברגליים, פחות בראש, פחות בחיבור, פחות בחשיבה. אלה היו שחקנים באמצע הקריירה אחרי שלל אכזבות, רגע לפני ההתרסקות. ההגעה לאשדוד והחיבור עם בן שמעון סידרו להם את החיים. העונה זה לא פחות יוקרתי, כי מדובר בסגל פחות זוהר. בשחקנים כמו אלעד שחף שהגיע אחרי חצי עונה ברומניה ללא תכלית. שחקנים כמו ז'ורדן סבן שהיה בכלל אמור לשחק בליגה הלאומית או זקאריה מוגיס שבגלל שאף קבוצה לא רצתה אותו מהליגה השנייה, נשאר באשדוד בלית ברירה. נכון שחמודי כנעאן בקבוצה וברגעי המפתח חזרו צבטקוביץ' ואוואני לכושר נהדר. ובכל זאת, הקבוצה הזו של ג'קי בן זקן הייתה קרובה לריסוק רק לפני כחודש אחרי הפסד בטדי לבית"ר ירושלים.

עוד בנושא
רן בן שמעון: "הסיפוק הכי גדול הוא להצליח במקום שחושבים שתיכשל בו"
סדר המשחקים של מ.ס. אשדוד בפלייאוף העליון

ווינריות זה לא רק לנצח. זה לא רק להתגבר על קשיים או לעשות את הבלתי יאמן. ווינרים מתגלים ברגע האמת, נמדדים במבחן ובן שמעון ידע לקחת את אשדוד למסע קצר של ארבעה משחקים מאז המכה בירושלים. ארבעה משחקים בהם ניצחה אשדוד את מכבי חיפה בבית, הפועל תל אביב בבלומפילד ומכבי נתניה אמש. בין לבין היא גם העפילה לחצי גמר גביע המדינה. אפילו בעונה ההיא לפני שנתיים מ.ס. אשדוד לא עשתה חצי גמר, כך שאם רוצים עוד אלמנט להשוואה, הוא מצוי במפעל השני שם תחכה לאשדוד מכבי נתניה. אחרי אמש, לא בטוח שאייל סגל מבסוט מההגרלה.

רן בן שמעון מחזיק בחוזה לעונה נוספת במ.ס. אשדוד. צריך להרים גבה ובצדק בעניין החיבור שלו למועדון פחות מרכזי בליגת העל, אבל בן שמעון, על אף שיש במועדון הרבה קשיים, לא כולם יוצאים החוצה, ידע גם ליהנות ולא צריך להצטער בשבילו שהוא כבר שלוש שנים במועדון המשפחתי הזה, כי הוא עשה בו דברים שיישארו להרבה שנים וגם זכה לשכר מאוד מכובד מבן זקן. אם תגיע הצעה מאחת הגדולות, אולי הפועל תל אביב, הוא יבקש ודאי לעזוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלטון אקולטסה חוגג עם שחקני מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
עשו את זה, הרבה בעזרת המאמן. מ.ס. אשדוד/ברני ארדוב

הפעם בן זקן לא יסרב ואלי לוי, מאמן קבוצת הנוער, יזכה לשדרוג שהוא מחכה לו. עכשיו נשאר לבן שמעון לעשות פלייאוף יותר טוב מזה שעשה לפני שנתיים, אז הוא סיים עם 13 נקודות בלבד מתוך 30.

מ.ס. אשדוד נכנסה אמש לשש הראשונות עם אותו מספר נקודות כמו הפועל ירושלים שזכתה למירב הסופרלטיבים העונה ועם נקודה פחות ממכבי נתניה, שקשרו לה כתרים ובאמת שמגיע לה. לפני שנתיים זה הסתיים עם כרטיס לאירופה של מ.ס. אשדוד. זו עכשיו המשימה החדשה של בן שמעון והוא רק מחכה שתציבו בפניו אתגר חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully