וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "הסיפוק הכי גדול הוא להצליח במקום שחושבים שתיכשל בו"

עודכן לאחרונה: 11.3.2023 / 22:40

מאמן אשדוד חגג את ההעפלה לפלייאוף העליון: "מה שאנחנו עושים השנה זה לצאת מהבינוניות. זה שלא ספרו אותנו היה הדלק שלנו"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

העונה המצוינת של מ.ס. אשדוד נמשכה הערב (שבת) עם ניצחון 0:2 בנתניה במחזור הנעילה של העונה הסדירה. אלטון אקולטסה, שהחליף את מיכאל אוחנה שנפצע, כיכב עם בישול לשער עצמי וקינח בעצמו בתוספת הזמן. הניצחון הזה הבטיח גם ששתי הקבוצות הללו ייפגשו עוד שלוש פעמים העונה - פעמיים בפלייאוף העליון וכמובן במאי בחצי גמר גביע המדינה.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
סימן עוד וי גדול. רן בן שמעון/ברני ארדוב

רן בן שמעון אמר לאחר המשחק: "היתה לנו תכנית משחק. אנחנו יודעים שנתניה פותחת חזק את המשחק. באנו למגרש שבתקופה האחרונה הוא הכי קשה בכדורגל הישראלי. לא שיחקנו מבריק, אבל מאוד יעיל. בחצי השני פתחנו מבערים וניצחנו בצדק. המתחרות שלנו על הפלייאוף העליון הם מועדונים גדולים בכדורגל הישראלי. אבל הגענו למאני טיים בשיא כוחנו ואני מאושר".

"הסיפוק הגדול ביותר הוא להצליח במקום שחשבו שתיכשל בו. זה הדלק שלנו בחיים. השנה מה שאשדוד עושה, ברמה היחסית של אשדוד, זה לצאת מהבינוניות. להגיע לפלייאוף העליון וחצי גמר גביע זו גאווה גדולה".

על הפלייאוף הקרוב: "אנחנו רואים כל שבוע שכל משחק פתוח לחלוטין. אין לי ספק שנבוא לשחק פתוח והתקפי. הלהט להגיע לפלייאוף העליון סחט ממנו רגעים כמו היום שהיינו צריכים להגיע יותר הגנתיים. יש בליגה הזו תחרות ואנחנו צריכים להגיע לכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully