וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"תעלומה" שמשגעת את ויניסיוס וריאל מדריד, אנצ'לוטי: "לא מבין את זה"

המספרים של הברזילאי חריגים: "איך יכול להיות שהשחקן שעושים עליו הכי הרבה עבירות הוא השחקן שסופג הכי הרבה צהובים?". וגם: אנצ'לוטי מזהיר מ"המלכודות" למשחק מול ליברפול

תקציר: כל שערי השבת במחזור ה-27 בליגה האנגלית, 11.3/ספורט1

ריאל מדריד גברה אתמול (שבת) 1:3 על אספניול ושמרה על איזשהי תקווה קלושה להישאר במאבק האליפות, כאשר כרגע, לפני המשחק של ברצלונה מול בילבאו, הפער שלה מהפסגה הוא 6 נקודות, ובשבוע הבא היא תשחק מול בארסה בקלאסיקו (19 במרץ) בניסיון לצמק עוד יותר את הפער.

עם זאת, ריאל כרגע קודם כל מתעסקת במפגש שלה מול ליברפול בגומלין ליגת האלופות, ולמרות שאלופת אירופה מגיעה עם יתרון 2:5 מאנפילד - המאמן קרלו אנצ'לוטי מזהיר: "זה משחק שיש בו המון מלכודות, וצריך להיזהר מהן".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ויניסיוס. רויטרס
עוד גול טיפוסי, ויניסיוס/רויטרס
טוני קרוס מנסה להרגיע את ויניסיוס במשחק של ריאל מדריד. Flor Tan Jun, GettyImages
מתוסכל מהיחס כלפיו. ויניסיוס/GettyImages, Flor Tan Jun

עם זאת, מה שהעסיק את מדריד היה שוב ויניסיוס, ששוב כבש שער מצוין ושוב ספג כרטיס צהוב. המספרים של ויניסיוס הם די חריגים: על אף שלא מדובר בשחקן הגנה או קשר עם קונוטציות הגנתיות - הברזילאי ספג אתמול כרטיס צהוב שמיני העונה רק בליגה. בסך הכל זה הצהוב ה-11 שלו העונה במסגרות בספרד (הכי הרבה בספרד, לפני חימנס מאתלטיקו). באירופה לעומת זאת הוא ספג רק צהוב אחד בעשרה משחקים, כך שאפשר להבין למה במדריד רומזים שהטינה אליו היא עניין מקומי ומכנים את היחס העוין כלפיו כ"תעלומה". כרגע באירופה יש רק שני שחקנים עם 12 צהובים העונה: מרקו וראטי מפ.ס.ז' ורוברט אנדריך מלברקוזן.

"העונה קורים הרבה דברים", אמר ויניסיוס בסיום, "ולא יכול להיות שהשחקן שעושים עליו הכי הרבה עבירות, הוא השחקן שסופג הכי הרבה כרטיסים... ברגע שאני עושה את העבירה הראשונה שולפים לי כרטיס, אבל זה מה שיש... אני חייב להשתפר ולשמור על ראש רגוע כדי לעזור לחבריי לקבוצה".

אנצ'לוטי, שקם מהספסל בכעס אחרי הצהוב של ויני, אמר: "אני לא מבין את זה, זו לא הייתה עצירה של התקפה מסוכנת, לא הבנתי את הצהוב, אבל בסדר. אני לא מבין את הצהובים שנותנים לו, לפעמים הוא מוחה אבל ההתנהגות שלו היא למופת, והוא גם כבש שער פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully