וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 42, בחוטיני על מוט חשפנות: "ג'יזל שולחת מסר לטום בריידי"

12.3.2023 / 0:05

הדוגמנית הברזילאית נראית בשיאה בקמפיין חדש, והציגה מראה סקסי במיוחד. במדורי הרכילות טוענים: "טום בריידי אוכל את הלב"

ג'יזל בונדשן וילדיה/אינסטגרם

ג'יזל בונדשן בשיאה. בגיל 42, הדוגמנית הברזילאית השילה בסוף השבוע את תדמית "הילדה הטובה" שלה עבור קמפיין פרסומי חדש: בונדשן פיזזה במראה חושפני מאוד על מוט חשפנות בפרסומת חדשה למותג Arezzo.

אשתו לשעבר של טום בריידי לבשה בגד גוף שחור קטנטן עם חוטיני, ועל אף שהיא אמא לשניים בת 42 - לא מהססת לקחת חלק בפרויקטים פרובוקטיביים. "זהו מסר ברור לטום בריידי, תאכל את הלב", נכתב במדור הרכילות של "ניו יורק פוסט" על הקמפיין של ג'יזל, שלאחרונה התגרשה מכוכב הפוטבול.

עוד בנושא
ג'יזל וטום בריידי מתגרשים: המתח מאחורי הקלעים, והמיליונים שיחולקו
האישה ש"פירקה את הנישואים של טום בריידי וג'יזל" עושה מזה מיליונים
ג'יזל בשיאה, טום בריידי "פאתטי": מה לא עושה הכוכב כדי לחזור לאקסית

הברזילאית, שהופיעה על שער ווג בחודש שעבר, נעלה גם מגפיים ארוכים עד מעל הברך כדי להשלים את הלוק, בעודה כורכת את רגלה סביב המוט ובוהה במצלמה. "נראה שכל שיעורי היוגה השתלמו", נכתב ב"דיילי מייל", "גופה של הכוכבת נראה חטוב במיוחד עם רגליים שריריות, זרועות מחוטבות וישבן הדוק שברור שלא היה אכפת לה להשוויץ בו".

זה מגיע לאחר שהיא נראתה לא עצמה על שער "ווג" הראשון שלה מאז ההודעה הסנסציונית על הפרידה שלה מבריידי בשנה שעברה. ג'יזל נחשבת לדוגמנית העל הרווחית ביותר בעולם עם שווי מוערך של 400 מיליון דולר.

עוד בוואלה!

האישה ש"פירקה את הנישואים של טום בריידי וג'יזל" עושה מזה מיליונים

לכתבה המלאה

כידוע, לאחר למעלה מעשור של נישואים לכוכב הפוטבול הגדול בכל הזמנים, החלו שמועות על מצב הזוגיות של ג'יזל וטום בריידי. לאחר חודשים של ספקולציות והחלטתו של בריידי לבטל את הפרישה שלו מפוטבול, ג'יזל הגישה בקשה לגירושים באוקטובר.

לאחרונה נטען שבריידי החליט כן לפרוש, וזאת במטרה לנסות לשקם את היחסים, לחזור לג'יזל ולאחד את המשפחה, אבל נראה שהדוגמנית ממשיכה בדרכה, ונראית במיטבה. "עכשיו טום, תאכל את הלב", נכתב ב"פוסט" לבריידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully