וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של דג'וקוביץ': "הוא יוכל להמשיך כך עוד כמה שנים"

לפי גוראן איבניסביץ', "נובאק נמצא במצב פיזי מושלם, היכולת שלו רק משתפרת". אולם לטענתו, "נדאל עדיין פייבוריט ברולאן גארוס"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.3/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' אמנם לא יוכל לקחת חלק בטורניר אינדיאן וולס ומיאמי, משום שסירב להתחסן לקורונה, אולם המדורג 1 בעולם נמצא בדרכו הבטוחה לכבוש את פסגת זוכי הגרנד סלאמים בכל הזמנים, אותה הוא חולק כרגע עם רפאל נדאל (22).

לפי מאמנו, אלוף ווימבלדון לשעבר גוראן איבניסביץ', "נובאק יכול לשחק עוד כמה שנים - שנתיים, שלוש, ארבע, קשה לי לשים את האצבע על מספר מדויק. גופו במצב פיזי מושלם, כי הוא מטפל בו בצורה יוצאת דופן, הוא תמיד מרענן את שגרת הבריאות שלו. הוא ניצח שבעה משחקים באוסטרליה על חצי רגל. היכולת שלו רק הולכת ומשתפרת, וזו לא רק דעתי כמאמן. גם הפרשנים חשבו כך, וחשוב מכל - השחקנים היריבים. כמה זמן הוא עוד יכול להמשיך כך? זה תלוי במוטיבציה שלו, בתשוקה שלו, במטרות. אין ספק שעוד כמה שנים".

נובאק דג'וקוביץ' אחרי הזכייה באליפות אוסטרליה 2023. רויטרס
כמה גרנד סלאמים הוא יצליח להשיג? דג'וקוביץ'/רויטרס

עוד בטניס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אשתקד סבל הסרבי ממחלה שהקשתה עליו בטורנירי החימר. "אני לא יודע מה קרה שם", אמר איבניסביץ'. "מנטלית, הוא פשוט לא היה מוכן להילחם ברפאל נדאל, שניצח בצדק. השנה, הדבר הכי חשוב הוא שיהיה בריא. המטרה הגדולה שלנו כרגע היא רולאן גארוס. נדאל לדעתי הפייבוריט על חימר כל עוד הוא מסוגל ללכת, אבל אם נבואק יהיה בריא, הוא יכול לנצח כל שחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully