וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס דה מינור זכה בטורניר אקפולקו, והפך לאוסטרלי מספר 1 בעולם

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 9:12

דה מינור זכה בתואר השביעי בקריירה והגדול מכולם אחרי שגבר על טומי פול בגמר במקסיקו, ועל הדרך עבר את קיריוס: "יש לי המון לב בגוף הקטן הזה שלי"

כל שערי שבת מהפרמיירליג/ספורט1

אלכס דה מינור האוסטרלי זכה הלילה (בין שבת לראשון) בתואר ה-ATP השביעי והגדול בקריירה שלו לאחר שניצח בגמר טורניר אקפולקו את טומי פול האמריקאי 6:4, 3:6, 1:6. "זה מרגיש נהדר. זה מרגיש מדהים. אני יודע את העבודה הקשה שהושקעה כדי להיות כאן וזה טוב לראות את התוצאות, תמיד", אמר דה מינור.

ששת התארים הראשונים שלו היו במסגרת ATP250 - שלושה ב-2019 (סידני, אטלנטה, ז'ואי), שניים ב-2021 (אנטליה, איסטבורן) ואחד ב-2022 (אטלנטה). זה היה גמר ה-ATP 500 השלישי שלו, אחרי שסיים סגן אלוף בוושינגטון ב-2018 (הפסיד לאלכסנדר זברב) ובבאזל ב-2019 (לרוג'ר פדרר).

הטניסאי האוסטרלי אלכס דה מינור אחרי שזכה בטורניר אקפולקו. רויטרס
בדרך הנכונה. דה מינור/רויטרס

והדובדבן שבקצפת: דה מינור, שבשיאו דורג 15 בעולם, יחזור כעת לטופ 20 בדירוג כשיעלה מהמקום ה-22 למקום 18. "הכל בקריירה שלי היה צעד אחר צעד", אמר. "אני רק רוצה להמשיך ללחוץ, להמשיך להפיק את המקסימום מעצמי. אני יודע שאולי לא אשחק טניס מדהים כל יום, אבל אני יודע שאלחם עד הסוף. יש לי המון לב בגוף הקטן הזה שלי, ואני נהנה להתחרות, אז אני מאוד שמח".

דה מינור גם יהפוך לאוסטרלי מספר 1 בדירוג העולמי, כאשר ניק קיריוס - שעדיין לא שיחק השנה בגלל פציעה בברך - יורד ממקום 19 ל-22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully