וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קיצוץ גדול במשכורת: ההצעה של ברצלונה לסרג'יו בוסקטס

הקטלאנים מוכנים להציע לקפטן 7 מיליון דולר לעונה - ירידה של כ-6 מיליון יורו לעונה. הקשר מתלבט, על רקע העניין מסעודיה ומה-MLS. קאנסלו על הכוונת לקראת העונה הבאה

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

עם תום העונה, יהפוך סרג'יו בוסקטס שחקן חופשי. לפי "ספורט", הקטלאנים הגישו לקפטן שלהם הצעה לחוזה חדש, בסך 7 מיליון יורו לעונה - הרבה פחות מחוזהו הנוכחי (כ-13 מיליון יורו לעונה), וגם משמעותית פחות מהחוזים שמצפים לו למשל בערב הסעודית. לפי דיווחים, אל-נאסר הציעה לו 18 מיליון יורו לעונה, וגם אינטר מיאמי תוכל להציע סכומים גבוהים יותר.

צ'אבי רוצה בהמשך דרכו של הקשר בן ה-34, ולפי "מונדו דפורטיבו", פגישה צפויה במהלך השבוע הבא. "ההצעות מערב הסעודית וקטאר לא ממש מלהיבות את בוסקטס", נכתב. "ארצות הברית קצת יותר מושכת אותו, אם כי ב-MLS ירוויח הרבה פחות. ייתכן שאם יקבל הצעה נמוכה מאוד מברצלונה, ירגיש כאילו דוחקים אותו החוצה".

סרג'יו בוסקטס קפטן ברצלונה מציג את הסופרקופה. רויטרס
יישאר לעונה נוספת? בוסקטס/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בוסקטס עשוי לעזוב בקיץ, ומי שעשוי להגיע הוא ז'ואאו קאנסלו. לפי "ספורט", ברצלונה עוקבת אחר המגן כבר תקופה ארוכה ותרצה לנסות לצרפו בעסקת השאלה, כפי שעשתה באיירן מינכן, שלא צפויה להפעיל את אופציית הרכישה שלה. קאנסלו, כך נטען, מתלהב מהאפשרות לשחק עבור הקטלאנים, בין היתר משום שלא הצליח להתאקלם כראוי בשורות האלופה הגרמנית, ויחסיו עם פפ גווארדיולה בסיטי עלו על שרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully