וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחה בפסגה: באיירן מינכן ניצחה 3:5, דורטמונד נעצרה ב-2:2 עם שאלקה

צמד נדיר של פבאר והצגה של קאנסלו סידרו לבווארים יתרון 3 נקודות בפסגה עם 3:5 משוגע. קרמאן (79) סידר נקודה יקרה בדרבי של חבל הרוהר, ההפרש מהמוליכה גדל ל-2. לייפציג הביסה 0:3 את גלאדבך

תקציר: באיירן מינכן - אוגסבורג 3:5/ספורט1

המחזור ה-24 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם הצגה נוספת של באיירן מינכן שניצחה 3:5 את אוגסבורג וברחה לבורוסיה דורטמונד שנעצרה וסיימה ב-2:2 עם שאלקה. ר.ב. לייפציג שמרה על מקומה בטופ 4 בזכות 0:3 ביתי על בורוסיה מנשנגלאדבך.

ז'ואאו קאנסלו עם לירוי סאנה באיירן מינכן. רויטרס
חזרו להרכב וכבשו. קאנסלו וסאנה/רויטרס

באיירן מינכן - אוגסבורג 3:5

לאחר שהרשימו והדיחו את פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, הבווארים השלימו שבוע חלומי מבחינתם עם ניצחון צפוי ונוח במשחק שהוכרע כבר במחצית הראשונה. מרגים ברישה עוד הימם את הקהל הביתי עם שער כבר בדקה השלישית. אלא שקאנסלו החזר להרכב השווה (15) ואז הגיע המופע של בנז'מן פבאר שכבש צמד ראשון בקריירה (19 ו-35 במספרת קדמית) והעלה את מאזן השערים שלו העונה לשישה בכל המסגרות. לירוי סאנה, שגם הוא לא פתח בהרכב מול פריז, קינח את המחצית עם הרביעי עוד לפני השריקה להפסקה. ברישה צימק עם השני בפנדל (60) אבל אלפונסו דיויס התכבד בחמישי (74) מבישול נוסף של קאנסלו שהשלים 90 דקות מצוינות מבחינתו. קארדונה צימק ל-3:5 ממש בשניות האחרונות של תוספת הזמן אבל לא מנע ניצחון מבאיירן, שפתחה פער של שלוש נקודות על פני דורטמונד, שתפגוש בהמשך היום את שאלקה לדרבי חם ולא פשוט מבחינתה.

עוד בוואלה!

חגיגות ה-100: גרמניה נרגשת לקראת הדרבי ה-100 בין שאלקה לדורטמונד

לכתבה המלאה
קנאן קרמאן שאלקה. GettyImages
סידר נקודה לשאלקה בדרבי מותח. קרמאן/GettyImages

שאלקה - בורוסיה דורטמונד 2:2

הדרבי ה-100 של חבל הרוהר במסגרת הבונדסליגה הבטיח הרבה וקיים המון. סגנית המוליכה אמנם הודחה מול צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל בליגה היא ספרה עד הערב שמונה ניצחונות רצופים בקרב אליפות מול באיירן מינכן אותו לא זכרו זמן רב בדורטמונד. הטירוף התחיל בדקה ה-38 כשניקו שלוטברק השתחרר מחוץ לרחבה של הכחולים ובעט פנימה לפינה הרחוקה של ראלף פארמן. בדקה ה-50 מריוס באטלר השווה עם דחיקה מקרוב, וכעבור 10 דקות רפאל גריירו החזיר את היתרון לצהובים-שחורים עם בעיטה לחיבורים. הדרמה הסתיימה עם שער של קנאן קרמאן בנגיחה (79) שהשווה את התוצאה, הותיר את דורטמונד רק במקום השני בפער 2 נקודות מבאיירן המוליכה וסידר נקודה יקרה לשאלקה במאבקי התחתית.

צפו בתקציר ה-2:2 בדרבי

תקציר: שאלקה - בורוסיה דורטמונד 2:2/ספורט1
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. Martin Rose, GettyImages
ניצחון ששמר אותם בטופ 4. שחקני לייפציג/GettyImages, Martin Rose

ר.ב. לייפציג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:3

ההפסד לבורוסיה דורטמונד בשבוע שעבר ככל הנראה הוציא את לייפציג ממאבק האליפות, וכעת היא תקווה לכל הפחות לשמור על מקומה בטופ 4. מנשנגלדבאך אמנם ניצחה פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים שלה, אולם בשני המפגשים הקודמים מול לייפציג היא יצאה עם ידה על העליונה, עם 0:3 ו-1:3. היא היתה יכולה להוביל גם הפעם אבל אלסאן פלאה החמיץ פנדל (53) וטימו ורנר העניש כעבור ארבע דקות. בדקה ה-70 גם לייפציג קיבלה פנדל ואמיל פורסברג דייק. יושקו גברדיול המצוין קינח בדקה ה-80. הניצחון הזה שומר את לייפציג במקום השלישי וגלאדבך? היא במרכז הטבלה עם ניצחון חוץ אחד בלבד העונה.

משחקים נוספים:

איינטרכט פרנקפורט - שטוטגרט 1:1
לפרנקפורט: סבסטיאן רודה (55). לשטוטגרט: סילאס (75)

הרטה ברלין - מיינץ 1:1
להרטה: ג'סיק אנגאנקם (18), למיינץ: לודביק אז'ורקה (57)

משחקי יום ראשון בבונדסליגה

פרייבורג - הופנהיים (16:30)
ורדר ברמן - באייר לברקוזן (18:30)
וולפסבורג - אוניון ברלין (20:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully