וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם אל תצפו למתנות: מגמת השיפור של ז'יז'יץ' ובריאנט לפני מכבי תל אביב

האחד נכנס לעניינים אחרי תקופה מאכזבת, השני הרים את הרמה בחסות החיסורים בקו האחורי. אחרי הסיוע שקיבלה מכבי תל אביב מסקוטי ווילבקין ברביעי בהיכל, אנטה ז'יז'יץ' ואלייז'ה בריאנט עשויים לחדש את מסורת האקסים שמצטיינים נגד הצהובים

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 89:79 לבודוצ'נוסט ביורוקאפ/ספורט1

לאורך השנים טופחה בקרב אוהדי מכבי תל אביב התיאוריה לפיה שחקנים של הקבוצה לשעבר תמיד מצטיינים במשחק נגדה. החוק הלא כתוב הזה אמנם הופר ביום רביעי האחרון, כשסקוטי ווילבקין "תרם" לניצחון הצהובים על פנרבחצ'ה עם תצוגה התקפית חלשה ולא אופיינית בהיכל וגם טיילר דורסי לא תרם במעט הדקות שקיבל, אבל הערב (שישי, 19:30) במשחק נגד אנאדולו אפס, ההיסטוריה עשויה לחזור על עצמה.

אלופת אירופה צפויה לשתף את שיין לארקין ורודריג בובואה שמתאוששים מפציעות ותקבל החלטה בנוגע לואסיליה מיציץ' רק בסמוך לפתיחת המשחק, אבל עם או בלי קשר, הסכנה של הצהובים עשויה להגיע דווקא משני שחקנים שהיא מכירה היטב, אנטה ז'יז'יץ' ואלייז'ה בריאנט.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב לצד אנטה ז'יז'יץ', שחקן אנאדולו אפס. דני מרון
הפעם זה ייראה אחרת? ז'יז'יץ' בסיבוב הקודם נגד מכבי תל אביב/דני מרון

השניים נכנסו לכושר לאחרונה, והשאירו מאחור תקופות מאכזבות. זה נכון בעיקר בנוגע לסנטר הקרואטי, שהגיע בקיץ בקול תרועה רמה ויועד להפוך לסנטר הבכיר של ארגין עתמאן. ז'יז'יץ' שהציג יכולת שיא בעונה שעברה במכבי תל אביב, התקשה להתאקלם לסגנון ולהתאים את עצמו לדרישות של עתמאן בתחילת העונה, והפך לשחקן רוטציה זניח יחסית. במפגש עם מכבי תל אביב בהיכל בסיבוב הקודם, הוא הסתפק ב-7 דקות בלבד וקלע שתי נקודות.

אבל בתקופה האחרונה ז'יז'יץ' כבר נראה הרבה יותר טוב: בחמשת המשחקים האחרונים של אנאדולו ביורוליג, הוא קולע 11.2 נקודות בממוצע וגם הדקות שלו עולות בהתאם (ממוצע של 22.4 דקות בחודש האחרון), כשהוא דוחק את טיבור פלייס מחוץ לרוטציה. בהפסד לכוכב האדום ביום רביעי, הוא קיבל מעתמאן 28 דקות - הכי הרבה שלו העונה - וסיים עם 16 נקודות. מול הקו הקדמי הלא אגרסיבי במיוחד של מכבי תל אביב, הוא עשוי להמשיך במגמה.

עוד בוואלה!

מכת פציעות באנאדולו? מכבי תל אביב "מתכוננת כאילו כולם משחקים"

לכתבה המלאה
אלייז'ה בריאנט, שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
לוקח על עצמו יותר. אלייז'ה בריאנט/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

בריאנט, לעומתו, הקפיץ את המספרים לאחרונה בעיקר בזכות נסיבות שפעלו לטובתו. שיין לארקין נמצא בלופ חוזר של פציעות ועדיין רחוק מלהציג את היכולת המוכרת שלו, ואסיליה מיציץ' נפצע אף הוא, ובהיעדרם הסווינגמן מקבל יותר דקות ויותר חופש פעולה.

בחודש האחרון הוא מעמיד ממוצעים של 12.5 נקודות ו-5.5 ריבאונדים ב-22.5 דקות, ומגיע למשחק אחרי ארבעה משחקים רצופים עם ספרות כפולות בטור הנקודות. גם עם לארקין ובובואה בסגל, בריאנט ינסה לשמור על המומנטום ולהמשיך לחלוק בנטל עם מי שהפך לכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, וויל קלייברן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully