וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות באנאדולו? מכבי תל אביב "מתכוננת כאילו כולם משחקים"

10.3.2023 / 8:30

מיציץ' ייעדר ולארקין ובובואה בספק למשחק החשוב (הערב, 19:30) אבל הצהובים יודעים: "אם נתעסק בזה, זה ייגמר במפח נפש". השחקנים מלאי ביטחון: "אם נביא את אותה רוח מול פנר, לא יוכלו לנצח אותנו"

מכבי תל אביב תעלה הערב (שישי, 19:30) להיכל סינן ארדם שבאיסטנבול למשחק חשוב במסגרת המחזור ה-28 ביורוליג נגד אנאדולו אפס. הצהובים מגיעים למשחק עם מאזן של 14 ניצחונות ו-13 הפסדים, ואילו ליריבה הטורקית, שהפסידה בהיכל מנורה בסיבוב הראשון, מאזן של 13 ניצחונות ו-13 הפסדים כולל משחק חסר.

תוצאות משחקי אמש ביורוליג מאפשרים לצהובים לטפס עד למקום השביעי בטבלה בסיטואציה מסוימת, כשניצחון יסדר להם גם פער משמעותי מאנאדולו, אלופת אירופה. מנגד, הפסד ישאיר את הצהובים מחוץ לשמינייה הראשונה בתום המחזור, כשוירטוס בולוניה ומילאנו אורבות מאחור ועדיין חולמות על סיום עונה חלומי וכניסה לפלייאוף. "אנחנו לא מסתכלים על הטבלה", אמרו אמש במועדון, "המצב ברור לנו. ניצחון ייתן לנו מקדמה רצינית, הפסד עד 7 הפרש הוא לא טוב אבל גם שומר אותנו קרובים לאנאדולו. הפסד בלמעלה מ-8 הפרש, והם יברחו לנו".

שיין לארקין, שחקן אנאדולו אפס. דני מרון
שלושתם ייעדרו? לארקין, מיציץ' ובובואה בסיבוב הקודם בהיכל/דני מרון

הצהובים משתדלים לא להתעסק בחישובים וטבלאות פנימיות, דבר נוסף שבמועדון משתדלים לא לעשות, זה להביט אל מצבת הפצועים של הטורקים. ואסיליה מיציץ' לא שיחק בשבועות האחרונים ואליו הצטרף גם שיין לארקין, שנעדר מההפסד לכוכב האדום בלגרד בחוץ. מהמחנה הטורקי מגיעים דיווחים שונים לגבי מצבו של לארקין, אך ככל הנראה החלטה לגבי שיתופו תתקבל יותר מאוחר היום. שחקן נוסף שבספק משמעותי הוא רודריג בובואה שנפצע בדקות הסיום בבלגרד.

"אנחנו מתכוננים למשחק כאילו כולם משחקים", סיפרו במכבי, "אם נתחיל לחשוב על מי לא משחק, נצא מפה עם מפח נפש רציני".

רמת הביטחון במחנה הצהוב גבוהה לקראת המשחק, למרות מאזן החוץ החלש של הצהובים - שלושה ניצחונות מ-14 משחקים. "אנחנו צריכים להביא את המומנטום מהמשחק נגד פנר", אמר הפורוורד ג'רל מרטין, "הראינו הרבה אופי, נלחמנו והצלחנו לנצח. אם נביא את הרוח הזו למשחק בשישי, לא יוכלו לנצח אותנו. המפתח הוא הלב - אנחנו צריכים לרצות את זה יותר מהם".

ג'רל מרטין מכבי תל אביב. דני מרון
בטוח בעצמו, ובקבוצה. ג'רל מרטין/דני מרון

"זה שבוע כפול וזה אף פעם לא קל", אמר סולימן בריימו, "למרבה המזל אנחנו באים אחרי ניצחון. ננוח ונתחיל להתכונן. החלק הכי חשוב הוא ההכנה המנטלית. פיזית כולם יהיו עייפים, אבל זה לא תירוץ. צריך לשכוח מהר מהמשחק הקודם, ולהישאר מרוכזים ומוכנים".

שחקני ואנשי הקבוצה קיבלו אמש בזמן אמת דיווחים על הפיגוע ברחוב דיזינגוף בעיר. במועדון הרגיעו את השחקנים שעבור חלקם מדובר בפיגוע רצחני ראשון בעיר מאז הצטרפותם, וניסו להרגיע את החששות הטבעיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully