וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצעד המבריק" של טן האח הוביל ל"הופעה מבריקה" של ברונו: "חזר לחייך"

מאמן יונייטד שלח מסר כשלא שינה את ההרכב אחרי ההשפלה, ועזר לפרננדש להתאושש: "הוביל את הקבוצה מהרגע הראשון". וחהורסט בכה מאושר אחרי שכבש: "הוא ראוי לזה"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - בטיס 1:4/ספורט1

אריק טן האח נחשב לאחד המאמנים המבריקים בכדורגל העולמי, ואולי המשחק של מנצ'סטר יונייטד אתמול (חמישי) מול בטיס המחיש למה. אחרי ה-7:0 המשפיל וההיסטורי שספגה יונייטד מול ליברפול, באנגליה ציפו שטן האח יעשה שינויים רבים בהרכב, ויגרום לכוכבים לשלם מחיר על משחק הנפל. אבל המאמן עשה את ההפך הגמור: הוא הימר על אותם 11 שהובסו בתחילת השבוע, וזה התברר כ"צעד מבריק", כפי שהוא הוגדר בתקשורת האנגלית.

יונייטד התאוששה מהמכה עם 1:4 מרשים, שכמעט הבטיח סופית מקום ברבע גמר הליגה האירופית, וסיים ימים של מתח ומרירות בתחושה קצת יותר מתוקה. ראשון המתאוששים היה ברונו פרננדש, שספג אש יוקדת אחרי ליברפול. הקפטן כבש בדקה ה-58 ונראה מעורב ואקטיבי. בסיום טן האח שיבח אותו. "ברונו נתן הופעה מבריקה הערב", אמר המאמן. "הוא הוביל את המאמן מהדקה הראשונה, בישל ובישל. אני מאושר עבורו, כי המשחק הזה מוכיח איזה אופי יש לו". גם הפרשנים שצלבו את פרננדש השבוע, חזרו לשבח אותו. "הוא היה הלב הפועם של יונייטד הערב. בכל מהלך טוב שקרה, הוא היה מעורב. החיוך שלו על המגרש חזר", אמר אואן הארגרייבס.

ברונו פרננדש לצד רפאל וראן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חזר לחייך. ברונו/רויטרס

ביונייטד חששו גם מקבלת פנים עוינת של אוהדי הקבוצה אחרי ההשפלה ההיסטורית, אבל הקהל תמך בקבוצה ודחף אותה, ונהנה במיוחד כשואוט וחהורסט כבש את השער הרביעי, וחגג שער בכורה במדי יונייטד. החלוץ ההולנדי שהצטרף לקבוצה בהשאלה קטע בצורת של 11 משחקים ללא כיבוש, וקיבל יחס ים מהאוהדים שמראים לו הרבה אהבה למרות שהוא צפוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה. וחהורסט אף נראה בוכה מאושר אחרי שכבש, ודמע גם בסיום כשאוהדי יונייטד שרו לכבודו.

עוד בוואלה!

גירוש שדים: מנצ'סטר יונייטד גברה 1:4 על בטיס

לכתבה המלאה

"הוא היה קרוב לכבוש כל כך הרבה פעמים מאז שהגיע, הוא יצר כל כך הרבה מהלכים גם עבור שחקנים אחרים. מגיע לו סוף סוף לכבוש", אמר טן האח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully