וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירוש שדים: מנצ'סטר יונייטד גברה 1:4 על בטיס

אחרי התבוסה 7:0 לליברפול, טן האח העלה את אותם 11 שהחזירו לו בענק לקראת גומלין שמינית גמר הליגה האירופית. רשפורד (6) הפציץ, אנטוני (52) כבש שער מרהיב ופרננדש (58) נגח ו-וחהורסט (82) נעץ את הרביעי, פרס (32) השווה זמנית. די מריה העניק 0:1 ליובנטוס

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - בטיס 1:4/ספורט1

משחקי שלב שמינית גמר בליגה האירופית המשיכו הערב (חמישי), כשבמוקד מנצ'סטר יונייטד התאוששה מהתבוסה לליברפול עם 1:4 על בטיס. במקביל, יובנטוס גברה 0:1 על פרייבורג. סביליה ניצחה 0:2 את פנרבחצ'ה, בעוד פיינורד השיגה 1:1 דרמטי מול שחטאר דונייצק.

מרכוס רשפורד לצד ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הביטחון חזר? שחקני יונייטד חוגגים/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - בטיס 1:4

הניצחון המרשים על ברצלונה בשלב הפלייאוף העניק הרבה ביטחון לשחקנים של אריק טן האח, שהחליט לשמור על אותם 11 שהושפלו באנפילד. המשמעות היא שואוט וחהורסט, מרכוס רשפורד ואנטוני המשיכו בחלק הקדמי, יחד עם ברונו פרננדש שספג ביקורות לאחר התבוסה. פרד וקאסמירו עלו בקישור. נביל פקיר הפצוע נעדר אצל האורחת מספרד, חואקין בן ה-41 בהרכב של מנואל פלגריני.

יונייטד פתחה בסערה וכבר בדקה השישית רשפורד השתלט נהדר על כדור ברחבה הספרדית והפציץ לרשת הגבוהה של קלאודיו בראבו את היתרון של השדים האדומים. המארחת המשיכה לשלוט וראתה את בראבו מונע שערים של וחהורסט ורשפורד, כשבצד השני באחת ההתקפות הבודדות של בטיס, איוסה פרס קיבל מסירה נהדרת מחואנמי, השתלט ובעט לפינה הרחוקה של דויד דה חאה (32) כדי להשוות ל-1:1. רגע לפני הירידה למחצית, טעות קשה של השוער הספרדי כמעט עלתה ליונייטד במהפך ספרדי, אבל דה חאה התעשת ועצר את פרס.

עם פתיחת המחצית השנייה, השליטה חזרה לצד האדום ובדקה ה-52 אנטוני קיבל מסירה מפרננדש ושיגר כדור אדיר לחיבורים של בראבו בדרך ל-1:2 של יונייטד. כעבור שש דקות זה כבר היה השלישי של השדים האדומים כשלוק שואו הרים כדור קרן שמצא את הראש של פרננדש והפורטוגלי נגח פנימה. וחהורסט הצטרף לחגיגה כשדחק מקרוב (82) והעניק ליונייטד מקדמה ענקית לקראת הגומלין בספרד בשבוע הבא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מרכוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. רשפורד/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: גול! מי אם לא מרכוס רשפורד - החלוץ האנגלי הלוהט בעט פצצה מתוך הרחבה לרשת העליונה של קלאודיו בראבו והעלה את מנצ'סטר יונייטד ל-0:1!

דקה 9: הרמה יפה של קאסמירו מצאה את ואוט וחהורסט שנגח לידיים של בראבו.

דקה 17: כדור רוחב של לוק שואו מצא את וחהורסט ששלח את הרגל קדימה, אבל הבעיטה שלו חלפה ליד העמוד של בראבו ויצאה החוצה.

דקה 29: מתפרצת של יונייטד עברה מאנטוני לרשפורד שבעט בנגיעה חלש מדי, בראבו היה במקום והדף הצידה.

דקה 32: גול! איוסה פרס קיבל כדור נהדר מחואנמי, השתלט ובעט לפינה הרחוקה של דויד דה חאה. 1:1 באולד טראפורד!

איוסה פרס בטיס. רויטרס
השתיק את יושבי האולד טראפורד. פרס/רויטרס

דקה 44: טעות גדולה של דה חאה כמעט עלתה במהפך - מסירה רעה שלו הגיעה לחואנמי שהעביר לפרס, אבל הבעיטה שלו נגעה בשוער הספרדי ובעמוד.

דקה 52: גול! ברונו פרננדש מצא את אנטוני על הקצה הימני של רחבת בטיס, והברזילאי שיגר כדור אדיר לחיבורים של בראבו. 1:2 למנצ'סטר יונייטד!

דקה 58: גול! כדור קרן של שואו מצא את הראש של פרננדש שנגח בעוצמה והעלה את מנצ'סטר יונייטד ל-1:3!

דקה 63: אנטוני החליף מסירות עם פרננדש, קיבל מצב נהדר להעביר כדור רוחב לוחהורסט שחיכה ברחבה, אבל בחר לנסות להקפיץ מעל בראבו והחמיץ הזדמנות לסגור את ההתמודדות.

דקה 68: פעולת הכנה יפה של ג'יידון סאנצ'ו הסתיימה בבעיטה של פרד לידיים של בראבו.

אנטוני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כדור מושלם של הברזילאי. אנטוני/רויטרס

דקה 79: מסירת יוצאת מן הכלל של וחהורסט מצאה את אנטוני באחד על אחד מול בראבו שהציל עם הדיפה גדולה את בטיס מספיגת השער הרביעי.

דקה 82: גול! יונייטד סוגרת ככל הנראה את הסיפור של ההתמודדות כשבעיטה של סקוט מקטומיניי נעצרה טוב, אבל וחהורסט על הריבאונד שם את זה בפנים. 1:4 למנצ'סטר יונייטד!

ברונו פרננדש לצד רפאל וראן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נעץ את השלישי. פרננדש לצד וראן/רויטרס

צפו בתקציר ניצחונה של יובנטוס

תקציר ליגה אירופית: יובנטוס - פרייבורג 0:1/ספורט 1
אנחל די מריה יובנטוס. רויטרס
עשה את ההבדל. די מריה/רויטרס

יובנטוס - פרייבורג 0:1

אחרי התפוצצות הפרשה ביובנטוס שגררה הפחתת נקודות, היה נראה שהקבוצה מטורינו הצליחה להתמודד ולצבור כוח בזירה המקומית והאירופית מחדש. בשלב הפלייאוף הביאנקונרי חלפו על פני נאנט, ובליגה האיטלקית הם מרחק 7 נקודות ממקום באירופה גם בעונה הבאה. ההפסד לרומא במחזור האחרון היה קריטי בעונה הכה מבלבלת של יובנטוס, אך נגד פרייבורג, היא ידעה שהיא חייבת להשיג את הניצחון לפני הגומלין בגרמניה בשבוע הבא. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, אנחל די מריה (53) העלה את הביאנקונרי ליתרון עם נגיחה מהגבהה של פיליפ קוסטיץ'. בדקה ה-62 לוקאס הולר החזיר פרייבורג לעניינים עם שוויון, אבל השער נפסל בעקבות נגיעת יד של מתיאס גינטר במהלך. הגברת הזקנה הצליחה לשמור על שער נקי עד הסיום ותגיע לגרמניה בשבוע הבאה עם יתרון קטן וחשוב.


תוצאות נוספות:

סביליה - פנרבחצ'ה 0:2
לסביליה: ז'ואן ז'ורדן (56), אריק לאמלה (85)

שחטאר דונייצק - פיינורד 1:1
לשחטאר: ירוסלב ראקיצקי (79). לפיינורד: אזקיאל בולואדה (88)

צפו ב-0:2 של סביליה על פנרבחצ'ה

תקציר: סביליה - פנרבחצ'ה 0:2/ספורט1

גומלין שלב שמינית הגמר בליגה האירופית ייערך בשבוע הבא ביום ה', 16.3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully