וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד "90 דקות מאחת העונות הכי טובות". טוומאסי יחזור בנתניה

ניצחון יבטיח לבן שמעון מקום בפלייאוף העליון, גם תיקו אמור להספיק, אבל לקוז'וך ונתניה מטרות משלהם: "נחזור לעקרונות שלנו"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:2/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, תארח מחר את מ.ס.אשדוד במסגרת מחזור סיום הליגה הסדירה. שתי הקבוצות ייפגשו כזכור גם בחצי גמר גביע המדינה, אבל בנתניה מתרכזים במשחק מחר ורוצים לקחת שלוש נקודות ולרשום ציון דרך של 15 משחקים ללא הפסד.

המאמן רן קוז'וך, שעשה רוטציה גדולה במשחק הקודם בקרית שמונה, יחסר את רז שלמה ויובל שדה המורחקים ובהיעדרם צפוי עומרי גנדלמן לפתוח בעמדת הבלם. בוריס אנו, פטריק טוומאסי ואיגור זלטאנוביץ' שעלו כמחליפים במשחק הקודם, צפויים לשוב להרכב.

"הדבר היחיד שאני לוקח מהתיקו מול קרית שמונה, זה את הנקודה ואת זה שהיא הבטיחה לנו את המקום בפלייאוף", אמר קוז'וך לקראת המשחק. "היה לנו משחק לא טוב ונצטרך לחזור בשבת לעקרונות שלנו, למכבי נתניה הדינמית, הלוחצת, שעובדת קשה".

על היריבה בשבת, איתה תיפגש נתניה גם בחצי גמר הגביע הוסיף המאמן: "זה משחק קשה, בבית שלנו, מול קבוצה מאומנת שנמצאת בתקופה טובה, אבל זה משחק שבו נצטרך לבוא ולהראות שבבית שלנו אנחנו לוקחים נקודות".

עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר להגנה. גנדלמן/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד לא מורגלת למשחקי עונה. זה מונח ששמור למאבקי הקבוצות הגדולות על האליפות, אבל המשחק מחר (שבת, 19:30 בספורט2) בנתניה עונה בהחלט לתיאור הזה. עבור רן בן שמעון ושחקניו ההתמודדות מחר מול מכבי נתניה ראויה לתואר משחק העונה. תיקו אמור להספיק למ.ס. אשדוד כדי לא להיות תלויה בתוצאה של בית"ר ירושלים בסכנין והיא תצא מחר למשחק שלה כדי לעשות את העבודה, לסיים שישית את הליגה הסדירה ולשחק את המשך העונה בפלייאוף העליון.

מספר שינויים צפויים בהרכב ביחס לזה שעלה למשחק מול בני סכנין במחזור הקודם. זקאריה מוגיס ושלו הרוש הפצועים ייצאו מההרכב וגם זוהר זסנו צפוי לרדת לספסל לטובת טום בן זקן שיחזור מהרחקה. "אנחנו רחוקים 90 דקות מהגדרת העונה הזו כאחת הטובות שלנו בעשור האחרון", אמרו אמש בקבוצה, "פלייאוף עליון וחצי גמר גביע אליו כבר הגענו יגדירו את העונה הזו כיופי של עונה והדברים תלויים בנו".

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
טום בן זקן, שחקן מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
חוזר מהרחקה ישירות להרכב? בן זקן/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 58 מפגשים היו בין הקבוצות בליגת העל, כשלמכבי נתניה יתרון של 22:25 בניצחונות, ועוד 11 תוצאות תיקו.

* איגור זלאטנוביץ' כבש צמדים בשני המפגשים האחרונים (שהיו באשדוד) - 2:3 העונה ו-1:3 בפברואר אשתקד.

* רצף הניצחונות של מכבי נתניה אמנם נעצר עם ה-2:2 בקרית שמונה במחזור הקודם, אבל היא ללא הפסד ב-10 המחזורים האחרונים ולמעשה היחידה שטרם נוצחה בליגה ב-2023.

* בבית הרצף קיים ועומד על ארבעה ניצחונות (לראשונה מאז פברואר-אפריל 2012). חמישה רצופים? את זה מכבי נתניה לא עשתה בליגת העל כבר 20 שנה, מאז מרץ-מאי 2003.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: נתניה
קהל: 6778

משחקי המחזור ה-26:

שבת, 15:00: הפועל חיפה - מכבי תל אביב (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה
שבת, 18:30: סקציה נס ציונה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד (ספורט2)

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה (ספורט2)

שני, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully