וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א המריאה למפגש עם אנאדולו: "רבע אחרון אדיר לא יספיק"

9.3.2023 / 15:40

ניצחון חוץ על אלופת אירופה יקרב את הצהובים לפלייאוף, אך קטש יודע: "זה הולך ונהיה קשה יותר". סימן שאלה בנוגע לשיתופים של מיציץ' ולארקין: "נתכונן לשניהם ולקלייברן, שנמצא בעונת שיא"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.3/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה לעשות מחר (שישי, 19:30) צעד משמעותי לעבר פלייאוף היורוליג כשתתארח בסינן ארדם ספורטס הול שבאיסטנבול אצל אנאדולו אפס. הצהובים יגיעו למשחק אחרי הניצחון הגדול על פנרבחצ'ה ובמאזן של 14 ניצחונות ו-13 הפסדים, במקום השמיני בטבלה, ואילו אלופת אירופה מדורגת במקום העשירי עם ניצחון אחד פחות, בעקבות משחק חסר שנדחה כתוצאה מרעידת האדמה הקטלנית בטורקיה בחודש שעבר.

הקבוצה של עודד קטש ערכה את האימון המסכם והגיעה לשדה התעופה בשעות הצהריים המוקדמות ללא יותר מדי סיבוכים, למרות ההפגנות המאסיביות בכל רחבי הארץ, כולל בנתב"ג. מחר תערוך מכבי תל אביב אימון נוסף באולם בו ייערך המשחק, גם תדריך וידאו.

הצהובים יודעים שניצחון באיסטנבול ייתן להם יתרון משמעותי על אנאדולו, אחת מארבע יריבות במאבק על שלושה כרטיסים לשלב הפלייאוף ביחד עם ז'לגיריס קובנה, פרטיזן בלגרד ובאסקוניה, לאחר שכבר ניצחו את אנאדולו ביד אליהו בסיבוב הראשון. במכבי תל אביב מתכוננים למשחק מתוך נקודת הנחה שישחקו בו שני הכוכבים של הטורקים, ואסילייה מיציץ' ושיין לארקין, למרות שהראשון היה מושבת בשבועות האחרונים והשני לא שותף בהפסד לכוכב האדום בלגרד אמש.

שחקני מכבי תל אביב ג'וש ניבו, ג'רל מרטין, בונזי קולסון, סולימאן בריימו. דני מרון
אחרי החגיגות נגד פנרבחצ'ה, עוד יריבה טורקית קשה מחכה למכבי תל אביב/דני מרון

"זה הולך ונהיה יותר קשה", אמר קטש, "מונאקו, ואז פנר ואז אנאדולו. יהיה מאתגר מאוד, אנחנו בישורת האחרונה ביורוליג, כל משחק חשוב בלי קשר לפייבוריטית, צריך להיות מרוכזים ולקחת כל הזדמנות להרוויח נקודות. הם קבוצה מאוד מוכשרת שמשחקת בסגנון מאוד מסוים, לא מאוד מורכב, אבל זה לא בהכרח קל לעצור. ככל שיש לקבוצות כישרון יותר גדול הן יכולות לשחק יותר פשוט. מהמשחק הקודם נגד אנאדולו זוכרים את הרבע האחרון - רבע אחרון אדיר לא יספיק שם. אם נפתח כמו נגד פנר, יהיה קשה מאוד".

המאמן התייחס לחיסרון האפשרי של מיציץ' ולארקין: "נצטרך להתכונן לשניהם, להיות מוכנים לכל סיטואציה ולכל תרחיש. אין ספק שזה מאוד משפיע על הדרך שהמשחק יתפתח, קלייברן בכושר שיא ויודעים כמה הוא דומיננטי ביורוליג. זה משנה, דיברנו על הסגל המרשים של פנרבחצ'ה, אבל גם לאנאדולו יש שמות. אמנם פחות עומק, אבל לא פחות איכות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שיין לארקין, שחקן אנאדולו אפס. דני מרון
לארקין בסימן שאלה, אך מקלייברן צריך להיזהר בכל מקרה/דני מרון

כמו בעונה שעברה, גם את זו הנוכחית פתחה אנאדולו אפס לא טוב, והלכה והשתפרה ככל שהעונה התקדמה. הבעיה העיקרית של הטורקים היא מכת פציעות, כולל את זו העכשווית של מיציץ' ושל לארקין בפתיחת העונה, שמנעו מהם ליצור רצף של ניצחונות שיעלה אותם לשמינייה הראשונה.

בהנחה שצמד הגארדים ייעדר מהמשחק, השם המשמעותי ביותר של אנאדולו יהיה וויל קלייברן שרושם העונה 17.2 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק. רודריג בובואה משמעותי מאוד גם כן, עם 11.7 נקודות, ואלייז'ה בריאנט כבר הוכיח בשבועות האחרונים שהוא יודע להתעלות עם 7.4 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים למשחק. שחקנים מובילים נוספים הם אנטה ז'יז'יץ', שכמו בריאנט גם הוא אקס מכבי תל אביב, הפורוורד אמאת' אמבאייה וכריס סינגלטון.

לפני הניצחון 72:80 בסיבוב הראשון ביד אליהו, הפסידה מכבי תל אביב בשבעה משמונת המפגשים הקודמים שלה עם אנאדולו. הניצחון האחרון של מכבי תל אביב בטורקיה היה 81:94 בעונת 2017/18, כשסוני ווימס הוביל את הקלעים עם 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully