וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "עלולים להסתבך מול קבוצה שנלחמת על חייה"

9.3.2023 / 9:15

מאמן הפועל באר שבע לקראת קרית שמונה (ראשון, 20:15, ספורט2): "חייבים לסיים את הסיבוב השני בצורה טובה". אליאס: "מאמין שנעשה את העבודה"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

הפועל באר שבע לא תוכל לסיים את העונה הסדירה בליגת העל במקום הראשון, אבל אם תנצח ביום ראשון בטרנר את עירוני קרית שמונה (20:15, ספורט2), היא תצמק את הפער מהמוליכה מכבי חיפה לנקודה אחת בלבד, לפחות ל-24 שעות, עד שיתקיים משחק נעילת המחזור ה-26 ביום שני בערב בין הפועל תל אביב למכבי חיפה.

הבוקר התייצב המאמן אליניב ברדה למסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד החבורה של סלובודן דראפיץ' ואמר: "זה משחק בית אחרון לפני סיום הסיבוב השני ואנחנו חייבים לסיים את הסיבוב השני בצורה טובה. כל קבוצה במצב של קרית שמונה, שנלחמת על חייה וכל נקודה חשובה לה, תגיע לטרנר כדי לתת את הכל - אם לא נגיע מוכנים באותה רמת רצינות ודריכות, אנחנו עלולים להסתבך ולכן עלינו להגיע מהשנייה הראשונה עם הגישה הנכונה ורצון להשאיר פה את הנקודות".

הקשר שי אליאס הוסיף: "עברו עליי כמה ימים פחות טובים, אבל ברוך השם עכשיו אני מרגיש טוב. קרית שמונה קבוצה שנלחמת על החיים שלה ונמצאת ב'מוד' הישרדות, אבל אני מאמין שעם הקהל בטרנר אנחנו נעשה את העבודה".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. צילום מסך, אתר רשמי
"חייבים לסיים את הסיבוב השני בצורה טובה"/אתר רשמי, צילום מסך

כפי שפרסמנו מוקדם יותר השבוע, להפועל באר שבע יש שלושה שחקנים שיצטרכו להיזהר מספיגת כרטיס צהוב שיוביל להיעדרותם ממשחק העונה נגד מכבי חיפה במחזור השני בפלייאוף העליון - מיגל ויטור, עדן שמיר ושאפי סוליימאנוב שצברו ארבעה כרטיסים צהובים כל אחד. למרות הסכנה, ברדה לא צפוי להתחשב בכך ובכוונתו לשלב אותם במשחק ביום ראשון, בטענה שאין לו את הלוקסוס לשמור שחקנים למשחקים הבאים עם תחילת שבועות ההכרעה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully