וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכונן לעבור ל-NBA? ואסילייה מיציץ' עבר לסוכן אמריקאי

MVP היורוליג החליף את סוכן העל האירופי מישקו רזנאטוביץ', בצעד שאולי מרמז על כוונתו לעבור לליגה הטובה בעולם, שם אוקלהומה סיטי מחזיקה בזכויות עליו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 8.3/ספורט1

כבר שנתיים שוואסילייה מיציץ' הוא השחקן הטוב ביותר ביורוליג, והזכיות שלו בתואר ה-MVP של העונה הסדירה ושל הפיינל פור רק הוסיפו לכך חותמת רשמית, אולם רכזה של אנאדולו אפס לא מיהר למנף את ההצלחה וללכת בדרכם של רבים שקדמו לו ביבשת הישנה, משמע לעבור ל-NBA. היום (רביעי) דווח כי הסרבי ביצע צעד שאולי מרמז על כוונתו לשחק בליגה הטובה בעולם בקרוב.

מיציץ' חתם על חוזה ייצוג עם סוכנות השחקנים Wasserman המבוססת בלוס אנג'לס ועזב את Beobasket, אשר בראשה עומד הסוכן החזק ביותר בכדורסל האירופי - מישקו רזנאטוביץ'. ג'ייסון ראנה הוגדר כסוכנו העיקרי של הרכז בכל הנוגע לגזרת ה-NBA. בין השאר, ראנה משמש גם כנציגם של קלינט קאפלה, דומנטאס סאבוניס, בוגדן בוגדנוביץ', בויאן בוגדנוביץ' ואלכסיי פוקושבסקי.

ואסילייה מיציץ', שחקן אנאדולו אפס. דני מרון
מהלך משמעותי. ואסילייה מיציץ'/דני מרון

כזכור, הזכויות על מיציץ' ב-NBA שייכות לאוקלהומה סיטי ת'אנדר. החוזה שלו באנאדולו אפס, במסגרתו מרוויח הסרבי שכר עונתי של 3.3 מיליון דולר, אמור להסתיים ב-2024 וכולל סעיף יציאה לליגה הטובה בעולם, אך השחקן עצמו הבהיר בעבר כי על מנת לעזוב את אלופת אירופה הוא צריך לקבל את התנאים הכספיים והמקצועיים המתאימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully