וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף העניין מה-NBA: ואסילייה מיציץ' יישאר באנאדולו אפס

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 22:38

פגה אופציית היציאה בחוזהו של הכוכב הסרבי, והוא ימשיך לעונה חמישית בשורות אלופת היורוליג. האם הוא מסוגל להוביל את הטורקים לזכייה שלישית ברציפות, יחד עם לארקין, קלייברן, פולונארה, פלייס וז'יז'יץ'?

הדדליין של ואסילייה מיציץ' ליציאה מחוזהו באנאדולו אפס מסתיים הלילה (רביעי), ובשורות אלופת היורוליג כבר יודעים: ה-MVP של הפיינל פור ומלך הסלים של העונה החולפת ימשיך לעונה חמישית.

על פי ההסכם בין הצדדים, הגארד הסרבי יכול היה להשתחרר לטובת קבוצה ב-NBA עד ה-20 ביולי. כבר לפני שלושה שבועות דיווחנו כאן בוואלה! ספורט כי הטורקים אופטימיים באשר לסיכויי הישארותו, והם לא התבדו.

ואסילייה מיציץ', שחקן אנאדולו אפס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
יוביל את אפס לעוד זכייה ביורוליג? מיצ'יץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מיציץ' ריכז עניין בקרב לא מעט קבוצות בארה"ב, וגם הוא הביע לא פעם את רצונו להתקדם לליגה הטובה בעולם, אבל שני מכשולים מכריעים עמדו בפני המעבר: האחד, החזקת זכויותיו בידי אוקלהומה סיטי ת'אנדר, שלא ראתה בו שחקן משמעותי; והשני, ציפייתו לחוזה גבוה ולמעמד בכיר ברוטציה כדי לעזוב את אירופה.

עם הישארותו, תעמיד אלופת אירופה סגל מרשים אפילו יותר מזה שהריץ אותה בארבע העונות האחרונות. אל מיציץ', שיין לארקין, רודריג בובואה, טיבור פלייס ובריאנט דאנסטון הצטרפו וויל קלייברן, אכילה פולונארה, אמאת' אמבאיה ואנטה ז'יז'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully