וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנאדולו אפס מאמינים: סיכוי גבוה להשאיר את ואסילייה מיציץ'

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 14:29

לכוכב הסרבי, שהוכתר ל-MVP של הפיינל פור, יש אופציית יציאה ל-NBA - אבל באלופת היורוליג שוררת אופטימית לגביו. סרחיו רודריגס נפרד ממילאנו, בדרך לקאמבק בריאל מדריד

תקציר משחק 3: ריאל מדריד - ברצלונה 66:81/ספורט1

בדרכה לשתי הזכיות הרצופות ביורוליג, אנאדולו אפס הורידה למינימום את פעילותה בשוק השחקנים. המאמן ארגין עתמאן האמין בסגל שהוביל אותו לגמר ב-2019 ולמקום הראשון לפני השבתת הקורונה ב-2020, והמדיניות הזו הוכיחה את עצמה.

לקראת עונת 2022/23 ניכרים ניסיונות לרענן את הסגל של אלופת אירופה, עם צירופם של וויל קלייברן, אנטה ז'יז'יץ' ואמאת' אמבאיה, אולם היעד המרכזי היה ונותר לשמור על הכוכבים האמיתיים בקבוצה; לאחר ששיין לארקין סיכם על הארכת חוזהו, אפס נמצאת במצב המתנה בנוגע לעתידו של ואסילייה מיציץ'.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
יישאר באפס? מיצ'יץ'/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

מלך הסלים של היורוליג בעונה החולפת, שהוכתר גם ל-MVP של הפיינל פור, מחזיק באופציית יציאה ל-NBA שתפוג בהמשך החודש. למרות העניין שהוא מרכז, באיסטנבול שוררת אופטימיות בנוגע להישארותו. מיציץ' הציב דרישות גבוהות לקבוצות בארה"ב שמתעניינות בו, מבחינת שכר וגם מבחינת מעמד ברוטציה, וההערכה היא שגבוהים סיכוייו להמשיך באנאדולו.

ברצלונה הפכה בצהריים את הידוע לרשמי, כשהכריזה על צירופו של יאן וסלי עד 2025. הסנטר הצ'כי עוזב בגיל 32 את פנרבחצ'ה אחרי שמונה עונות רצופות, ויחליף את ברנדון דייויס שעבר מבארסה לאולימפיה מילאנו.

על פי דיווחים באירופה, פנרבחצ'ה (שאיבדה גם את ננדו דה קולו לטובת וילרבאן) מנסה להחזיר לשורותיה את נמאניה בייליצה.

בינתיים, אולימפיה מילאנו וסרחיו רודריגס הודיעו באופן רשמי על סיום דרכו במועדון. "אל צ'אצ'ו" כבר סיכם בריאל מדריד, ויחזור אליה בגיל 36, שש שנים לאחר שעזב אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully