וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס שמרה על פסגת היורוליג, ריאל מדריד צמודה אליה

עודכן לאחרונה: 10.3.2023 / 0:03

המוליכה הביסה 74:102 את באיירן, 91:95 לבלאנקוס על ולנסיה. דה קולו עלה למקום ה-2 בקלעי כל הזמנים, ערב עגום לישראלים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.3/ספורט1

השבוע העמוס ביורוליג נמשך הערב (חמישי) עם חמישה משחקים שהוציאו לדרך את המחזור ה-28. אלבה ברלין הובסה על ידי וירטוס בולוניה, ז'לגיריס גברה בקלות על וילרבאן ואולימפיאקוס דרסה את באיירן מינכן. מאוחר יותר, מילאנו רשמה ניצחון שישי ברציפות וריאל מדריד גברה על ולנסיה בקרב כל-ספרדי.

תמיר בלאט, אלבה ברלין. Seskim Photo/MB Media, ShutterStock
ערב רע לאלבה. בלאט/ShutterStock, Seskim Photo/MB Media

אלבה ברלין - וירטוס בולוניה 96:74

אחרי שני הפסדים רצופים, האיטלקים שעוד חולמים על מקום בפלייאוף השיגו ניצחון חוץ קליל בבירת גרמניה. האורחת עלתה ליתרון דו ספרתי מוקדם ברבע השני, ופרט לשלשה של ג'אלין סמית' שהקטינה ל-56:48 ברבע השלישי, היתרון הדו ספרתי נשמר לכל אורך הדרך. קייל ווימס בלט עם 22 נקודות, גם מילוש תאודוסיץ' הוותיק כיכב עם 21 ו-6 אסיסטים. אף שחקן באלבה לא תרם יותר מסמית' שקלע 12, תמיר בלאט רשם משחק חלש ולא קלע ב-15 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נאנדו דה קולו, שחקן וילרבאן. Roberto Finizio/Getty Images, GettyImages
ממשיך לעשות היסטוריה. דה קולו/GettyImages, Roberto Finizio/Getty Images

ז'לגיריס קובנה - וילרבאן 67:85

הליטאים השלימו שבוע כפול מוצלח - קודם עם ניצחון על אלבה ברלין וכעת על קבוצת התחתית מצרפת. האורחת הוליכה בתום הרבע הראשון, אך רבע שני נהדר של 15:31 עשה את ההבדל עבור הירוקים שדהרו בדרך לניצחון מובהק שסייע להם להיצמד למכבי תל אביב עם מאזן 13:14. איגנאס בראזדייקיס הוביל עם 19 נקודות, נאנדו דה קולו אמנם קלע רק 9 אצל המפסידה, אך הוא עקף את חואן קרלוס נבארו בדרך למקום ה-2 בדירוג קלעי היורוליג בכל הזמנים - אחרי ואסיליס ספאנוליס.

שחקן אולימפיאקוס, סשה וזנקוב. Roberto Finizio, GettyImages
אולימפיאקוס נשארה בפסגה. וזנקוב/GettyImages, Roberto Finizio

אולימפיאקוס - באיירן מינכן 74:102

היוונים ניצחו את הבווארים בפעם החמישית ברציפות, באופן משכנע במיוחד, ושמרו על פסגת הטבלה. פתיחה מוחצת של 0:15 עשתה במהירות את ההבדל עבור אולימפיאקוס, שהובילה כל המשחק בהפרש דו-ספרתי שטיפס בשיאו ל-32. סשה וזנקוב הנהדר הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 18 נקודות, שאקיל מקיסיק הוסיף 15 ויאנוליס לרנצאקיס תרם 14. איסק בונגה בלט בשורות באיירן מינכן עם 16 נקודות.

מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ' מתדרך את ים מדר. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
פרטיזן תנסה לעצור את הדהרה של מילאנו. מדר ואוברדוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אולימפיה מילאנו - פרטיזן בלגרד 62:76

גם הריצה הנהדרת הזו ככל הנראה לא תספיק למילאנו כדי להשיג את הכרטיס לרבע הגמר, אבל החבורה של אטורה מסינה סופרת כבר שישה ניצחונות יורוליג רצופים ועל הדרך היא סייעה למכבי תל אביב, כשהשאירה את פרטיזן במרחק אפשרי לסגירה. קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ' פתחה טוב יותר והובילה במשך רוב המחצית הראשונה, אבל האיטלקים מחקו את הפיגור עוד לפני ההפסקה, ובין הרבע השלישי לרביעי פצחו בריצת 1:15 שהשאירה אבק לאורחת. בילי בארון וברנדון דייויס היו הקלעים הבולטים במילאנו, עם 14 ו-12 נקודות בהתאמה. קווין פאנטר רשם 15 לזכות הסרבים, וים מדר סיים ערב עגום עם 0 נקודות ב-12 דקות.

שחקן ריאל מדריד גבריאל דק, שחקן ולנסיה כריס ג'ונס. Sonia Canada, GettyImages
גבריאל דק הוביל את ריאל מדריד לניצחון נוסף על ולנסיה/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - ולנסיה 91:95

ולנסיה נתנה פייט והצליחה לחזור מפיגור של 12 נקודות, אבל בסופו של דבר נכנעה לבלאנקוס בפעם הרביעית בארבעה משחקים בכל המסגרות העונה, וספגה הפסד יורוליג רביעי ברציפות. ריאל, לה חסר משחק, נשארה קרובה מאוד לאולימפיאקוס בראש הטבלה. גבריאל דק הוביל את קלעי אלופת ספרד עם 18 נקודות, וולטר טבארס סיפק 14, ונסן פוארייה ופטר קורנלי תרמו 11 כל אחד. בצד השני בלט אקס מכבי תל אביב, כריס ג'ונס, עם 19 נקודות.

משחקי יום שישי:

אנאדולו אפס - מכבי תל אביב
פנרבחצ'ה - ברצלונה
פנאתינייקוס - הכוכב האדום בלגרד
באסקוניה - מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully