וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון: "הבאנו את זה על עצמנו. לא חושב שירושלים רמה מעל"

8.3.2023 / 8:23

הפועל חולון מאוכזבת אחרי ההדחה מליגת האלופות, בקבוצה הופתעו מהבעיות סביב שחרור האריס. דאוסון, שהצטיין, לא מקטין את קבוצתו: "פשוט הגענו לא מספיק טוב"

תקציר: אוברדוירו - ריאל מדריד 84:78/ספורט1

אחרי שבעונה שעברה נעצרה רק בפיינל פור, הפועל חולון הודחה אמש (שלישי) מליגת האלופות של פיב"א כשעוד נותרו שני מחזורים לסיום שלב הטופ 16, בעקבות הפסד חוץ 77:65 להפועל ירושלים. לסגולים יש עוד שני משחקי בית נגד דיז'ון ושטרסבורג בשבועיים הקרובים, אך סיכויי ההעפלה שלהם חוסלו סופית כיוון שנוצחו בכל המשחקים עד כה.

בשבועיים האחרונים התכוננו בחולון למשחק בירושלים כאל משחק עונה שניצחון בו יכול להפוך את תמונת הבית עבורם, אבל עוד לפני המשחק, הדברים לא הלכו לכיוונם: בעיות בהשגת השחרור של מני האריס, מי שהובא כדי לחזק את הקבוצה ברגעי ההכרעה, מנעו ממנו לשחק. המאמן גיא גודס הדגיש במסיבת העיתונאים אחרי ההפסד את הפער בין החיזוק המשמעותי שהיה לקבוצה בעונה שעברה ברגעים הללו, לבין מה שקרה העונה בשל המצב הכלכלי הפחות טוב של המועדון.

בלי החיזוק, חולון נשארה עם סגל קצר ונקלעה לפיגור משמעותי מול ירושלים, אותו הצליחה לצמק משמעותית לקראת ההפסקה, אך לא יותר מכך. בסיום המשחק נראו אנשי הקבוצה מאוכזבים מהסיטואציה, אך הודו שאת העלייה איבדו בהפסדים הקודמים.

גיא גודס מאמן הפועל חולון לצד ג'ו רגלנד. ברני ארדוב
לא ישחזרו את ההצלחה מהעונה שעברה באירופה. רגלנד וגודס/ברני ארדוב

"זה מאוד מאכזב כי המשחקים הראשונים היו בכיס שלנו, ובשתיים-שלוש דקות האחרונות של כל משחק הפסדנו. זה מתסכל כי היינו יכולים להיות במאזן 0:3 והגענו למשחק הכי קשה בטופ 16, היינו יכולים להיות בסיטואציה יותר טובה, הבאנו את זה על עצמנו", אמר שון דאוסון בסיום. "באנו למשחק וידענו כמה הוא חשוב, במיוחד אחרי שהפסדנו שלושה משחקים ראשונים. ניסינו, נלחמנו, ירושלים שלטו במשחק, זה לא היה מספיק והקרדיט להם".

דאוסון סיים את המשחק עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים והיה נקודת האור הבולטת בצד הסגול: "יכולת תמיד הרגשתי שיש לי, שמח שאני מצליח לשחק הרבה יותר טוב מאשר בפתיחת העונה, אבל במשחק כזה זה לא משנה. הניצחון היה יותר חשוב לנו, הייתי שמח לא לקלוע ולנצח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שון דאוסון הפועל חולון. ברני ארדוב
"הגענו לא מספיק טוב". שון דאוסון/ברני ארדוב

כשנשאל על הפער מהפועל ירושלים אמר דאוסון המאוכזב: "לא רוצה לומר שירושלים כמה רמות מעל כולם, הוכחנו שאפשר לשחק נגדם, גם היום המשחק היה יותר צמוד. הם הגיעו יותר מוכנים ובתקופה מעולה, זה ניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות. הגענו לא מספיק טוב, וזהו".

בחולון יקבלו בתקופה הקרובה החלטה האם לבצע שינוי נוסף בסגל עד לסיום העונה, כאשר נכון לעכשיו הקבוצה מחזיקה בשבעה שחקנים זרים ורק בשני ישראלים בכירים כשירים, עד לחזרתו של פרדי בורדיון מפציעה בכף הרגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully