וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש, ארבע והביתה: הפועל ירושלים גברה 65:77 על הפועל חולון

עם משחק יוצא מן הכלל מחוץ לקשת והגנה טובה, האדומים בהובלת סמית' (26 נק') ושלושה שחקנים נוספים בדו ספרתי, הובילו את דז'יקיץ' לניצחון שלישי ברצף על האורחת. האלופה הישראלית מחקה פיגור 19, אך גם 20 של דאוסון לא סייעו לסגולים שאיבדו סיכוי להעפיל לרבע הגמר

הפועל ירושלים עשתה צעד חשוב בקרב על העלייה לרבע גמר ליגת האלופות הערב (שלישי), עם 65:77 על הפועל חולון שאיבדה את סיכוייה להעפיל לשלב הבא באכזבה גדולה.

המארחת פתחה טוב יותר את המשחק ושמרה את חולון עם 0 נקודות בריצת 0:9 בהנהגתו של ספידי סמית' (26 נק'). האורחת התעוררה הרבה בזכות שון דאוסון (20 נק' ו-6 ריב'), אבל ברנדון בראון (11 נק') סייע והגדיל את ההפרש לדו ספרתי עם רבע ראשון שהסתיים ב-13:24. הריצה של האדומים המשיכה והפער גדל והגיע ל-19 בשיאו, עד שריצת 6:22 של חולוניה החזירה אותה למשחק וההפרש נחתך ל-3 בלבד בירידה למחצית עם 38:41 לירושלים.

דווקא אחרי הקאמבק של חולון, שחקניו של אלכסנדר דז'יקיץ' חזרו לתפוס את ההובלה והגדילו מחדש את היתרון לדו ספרתי עם יכולת נהדרת מחוץ לקשת ונוכחות הגנתית של זאק הנקינס (11 נק' ו-11 ריב') שהקשתה על שחקניו של גיא גודס. סמית' המשיך את הערב הענק שלו עם עוד צליפות מחוץ לקשת, ג'ו רגלנד (16 נק') ניסה להחזיר את חולון למשחק, אבל זה לא הספיק לקבוצה שהגיעה לפיינל פור בעונה שעברה ומסיימת את הסיכויים לעלות לרבע הגמר בשלב מוקדם עם 65:77 להפועל ירושלים. האדומים עם ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות התקרבו לשלב רבע הגמר של המפעל.


קלעו להפועל ירושלים: ספידי סמית' 26, ליוואי רנדולף (6 אס' ו-6 ריב') 13, זאק הנקינס (11 ריב') וברנדון בראון 11 כ"א, עוז בלייזר ואור קורנליוס 6 כ"א, קאדין קרינגטון ואיתי שגב 2 כ"א.

קלעו להפועל חולון: שון דאוסון (6 ריב') 20, ג'ו רגלנד 16, כריס ג'ונסון (6 ריב') 14, היידן דלטון (12 ריב') 8, סי ג'יי האריס 4, מרווין ג'ונס 2, ג'אבין דלורייה 1. ניב משגב ושחר עמיר שותפו ולא קלעו.

מרווין ג'ונס, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
משחק מכריע עבור האלופה. ג'ונס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

ספידי סמית' צלף מהשלוש את הנקודות הראשונות הערב ובריצת 0:9 תוך פחות משלוש דקות קרא לפסק זמן ראשון של גיא גודס. שון דאוסון חזר מפסק הזמן עם שבע נקודות רצופות שלו. אור קורנליוס השכיח את הריצה של חולון עם שלשה וליוואי רנדולף העלה את ירושלים ליתרון דו ספרתי של 7:17. ריצת 0:5 של האורחת עם סי ג'יי האריס והיידן דלטון החזירו את חולוניה למשחק וקראו לפסק זמן של אלכסנדר דז'יקיץ'. איתי שגב וברנדון בראון החזירו את היתרון הדו ספרתי לירושלמים בסיום הרבע עם 13:24.

ברנדון בראון הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בלט בפתיחה נהדרת של ירושלים. בראון/ברני ארדוב

רבע 2:

ג'ו רגלנד קלע נקודות ראשונות מהעונשין, לפני שלשה גדולה של קורנליוס ונקודות קלות בצבע של זאק הנקינס. סמית' המשיך את הריצה האדומה והעלה ליתרון שיא של 18 נקודות. 5 נקודות של כריס ג'ונסון החזירו את חולון למשחק, אבל ליוואי רנדולף המשיך את ערב הקליעה הגדול של ירושלים עם סל נוסף מחוץ לקשת. דאוסון עלה לדו ספרתי עם שלשה נוספת בצמצום נזקים של האורחת, דלטון המשיך לצמק וההפרש נחתך לשלוש בלבד ב-38:41 לירושלים במחצית.

היידן דלטון הפועל חולון. ברני ארדוב
חזרו לקראת סיום החצי הראשון. דלטון/ברני ארדוב

רבע 3:

הנקינס פתח את הרבע השלישי עם נקודות קלות מתחת לסל, סמית' צלף מהשלוש וההפרש שוב גדל לטובת הירושלמים. עוז בלייזר המשיך עם ערב הקליעה מחוץ לקשת של האדומים והיתרון שוב צמח לדו ספרתי. ג'ונסון קיזז פעם נוספת את ההפרש עם שלשה שנייה שלו, לא לפני שבראון ניצל טעות הגנתית וצלף בעצמו מהשלוש כדי להעניק יתרון 49:63 לקראת הרבע האחרון.

ספידי סמית' הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מבריק. סמית'/ברני ארדוב

רבע 4:

קאדין קרינגטון פתח את הרבע האחרון עם לייאפ יפה, דאוסון החזיר עם שלשה מהצד השני וההפרש שוב הצטמצם לחד ספרתי. רגלנד במהלך התקפי אדיר צמצם ל-67:60, לא לפני שסמית' הרגיע את הספסל הירושלמי כשהגיע ל-20 נקודות הערב. ג'ונס ודאוסון שהגיע גם הוא ל-20 חתכו ל-5 הפרש וקראו לפסק זמן של דז'יקיץ'. סמית' דייק שלוש פעמים מהקו, רגלנד החזיר בצד השני מהעונשין ורנדולף עם שלשה סגר את הסיפור ב-65:77 של ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully