וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד זעמה על השופט: "יהיר וגרוע". בעלי צ'לסי חגג עם פוטר

אמרה ג'אן ביקר: "הפנדל החוזר לא הגיוני, השופט דיבר בשחצנות". טד בוהלי העניק למאמן המתנדנד משקה ניצחון, באקט של תמיכה: "אף אחד לא נהנה מהמצב שנקלענו אליו". המספרים והתגובות

חמשת השערים של מנור סולומון באנגליה/ספורט1

גרהאם פוטר היה על סף פיטורים מצ'לסי לפני מספר ימים, אם לא היה מנצח את לידס בשבת בליגה היה ככל הנראה משלם את מחיר הכישלון וגם אם לא היה מנצח את בורוסיה דורטמונד הערב (שלישי) ועף מליגת האלופות לא מן הנמנע שהיה מסיים את תפקידו מיידית, אבל הבלוז ניצחו 0:2, מחקו את ההפסד 1:0 בגרמניה לפני כשלושה שבועות וחלפו על פני הצהובים-שחורים בדרך לרבע גמר ליגת האלופות.

פוטר, שרק העונה עמד לראשונה על הקווים במסגרת ליגת האלופות, גם רשם הערב ציון דרך כאשר הפך למאמן האנגלי השני בסך הכל שמנצח חמישה משחקי ליגת האלופות בעונה אחת, רק בובי רובסון עשה זאת עם ניוקאסל בעונת 2002/3. צ'לסי, אגב, גם השתוותה לברצלונה, יובנטוס וריאל מדריד - רשימה מפוארת של מועדונים שבחמישה מפגשי נוקאאוט בליגת האלופות עלו שלב למרות הפסד במשחק הראשון.

פוטר נהנה בסיום מאקט תמיכה מקורי מצד הבעלים טד בוהלי, שירד למנהרת השחקנים עם בירה ביד, והעניק אותה לפוטר. "ניסיתי לא לחשוב יותר מדי על ההשלכות של המשחק הזה", אמר פוטר כשנשאל על הדיווחים לפיהם הדחה מליגת האלופות תוביל לסיום דרכו במועדון. "במשרה בפרופיל כל כך גבוה, אתה יודע שתמיד יהיו רעשי רקע. התפקיד שלי הוא לתמוך בשחקנים כשהם סובלים. אף אחד לא נהנה מהתקופה האחרונה שלנו, אבל אני מקווה שעכשיו נצא לדרך חדשה. זה בהחלט אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלי".

גרהאם פוטר, מאמן צ'לסי. Justin Setterfield, GettyImages
ציון דרך מרשים בדרך לרבע הגמר. פוטר/GettyImages, Justin Setterfield

בתקשורת האנגלית שיבחו את צ'לסי על הופעתה הערב מול דורטמונד: "קאמבק מלהיב שמפיח אופטימיות", נכתב ב"אינדיפנדנט" וב"דיילי מירור" הוסיפו ש"מגיע לפוטר ולצ'לסי להיות ברבע הגמר. זה עדיין לא זה, אבל יש סימנים של שינוי".

רחים סטרלינג, שכבש את שער היתרון לפני הירידה למחצית, אמר: "זו הייתה הופעה מצוינת שלנו. היינו צריכים לחפור עמוק ולנצל את המצבים שהגענו אליהם - בזמן האחרון לא היה לנו מזל, אבל הערב הרגשנו כולנו שאנחנו יכולים לעשות את זה ואכן עשינו את זה. קאי עשה את זה, ידענו שיבקיע", פירגן לחברו שכבש מהפנדל החוזר בדקה ה-53 וקבע 0:2.

קאי האברץ הוסיף: "לא יודע על מה חשבתי כשהכדור פגע בקורה, השופט מיד אמר לי לבעוט פנדל חוזר. הייתי מעט עצבני, אבל הבקעתי. עברנו שבועיים קשים שבהם הפסדנו המון משחקים והיה חשוב לנו הערב בטורניר כזה גדול לנצח - זה התואר האחרון שאנחנו יכולים לזכות בו העונה".

עוד בוואלה!

ככה זה כשיש שניים: צ'לסי עלתה לרבע הגמר עם 0:2 על דורטמונד

לכתבה המלאה
קאי האברץ עם ז'ואאו פליקס שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
עמד בלחץ. האברץ/רויטרס

מנגד, בורוסיה דורטמונד הייתה במאזן מושלם בשנת 2023, ניצחה את כל עשרת משחקיה בכל המסגרות, אבל המעידה הראשונה גם עלתה לה בהדחה מהמפעל היוקרתי ביבשת. בסיום טען המאמן אדין טרזיץ': "זו תוצאה שקשה לי לקבל. אנחנו מאוד מאוכזבים, במיוחד כי במחצית השנייה היינו דומיננטיים, הגענו להזדמנויות וזה בסופו של דבר לא הספיק. צריך לומר שמגיע לצ'לסי להעפיל לרבע הגמר, אבל גם לנו הגיע כי אלו היו שני משחקים מאוד צמודים".

לדורטמונד היו טענות קשות כלפי השופט, שפסק על פנדל חוזר לזכות האברץ, בפסיקה שנויה במחלוקת. אמרה ג'אן אמר: "לא הגיע לנו להפסיד, והודחנו בגלל השופט. איך זה הגיוני לפסוק על פנדל חוזר במצב כזה? אני לא מצליח להבין את זה...השופט היה גרוע מאוד היום, והאופן שבו הוא דיבר אלינו לאורך כל המשחק היה מזלזל ושחצני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully