וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ' החמיא לשחקניו: "אם זו לא הקרבה, לא יודע מהי הקרבה"

7.3.2023 / 22:14

מאמן הפועל ירושלים לאחר הניצחון על חולון: "כל שחקן נותן מעצמו, זה הדבר הכי לא אנוכי שאפשר לעשות". גודס: "עם עוד גארד היינו עולים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 6.3/ספורט1

הפועל ירושלים המשיכה הערב (שלישי) את רצף הניצחונות שלה והשיגה את השמיני בכל המסגרות - 65:77 על הפועל חולון בדרבי הישראלי בליגת האלופות של פיב"א. ספידי סמית' הצטיין עם 26 נקודות והשאיר את הירושלמים חזק במאבק על הכרטיסים לשלב הבא, בעוד האלופה איבדה סיכוי להמשיך הלאה אחרי הפסד שלישי רצוף מול מחזיקת הגביע ותצטרך להתרכז בליגה בלבד.

המאמן המנצח אלכסנדר דז'יקיץ' סיכם: "המשחק התנהל בדיוק כפי שחשבנו. ציפינו שקבוצה אחת תתחיל יותר טוב, היום אלה היינו אנחנו, וידענו שהם יחזרו. למה? כי הם טובים, הם פשוט טובים. כדי ליצור יתרון גדול בזבזנו הרבה אנרגיות וכשהשחקנים שעולים מהספסל לא שומרים על הרמה, אז כמו כל קבוצה יש בעיה, ונתנו להם לחזור. במחצית השנייה יכולנו להיות יותר טובים, במיוחד במה שאנחנו עושים עם ההתקפה במשחק העומד. לא קראנו מצבים. נזכור את הניצחון וכרגע ננוח לקראת המשחק הבא.

אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חזה את התפתחות המשחק. אלכסנדר דז'יקיץ'/ברני ארדוב

המאמן המשיך: "אנחנו יכולים לעשות עבודה יותר טובה בפתיחת ההתקפות שלהם, מתי לעשות את העבירה. כל הדברים הללו, זה עוד דבר שאנחנו צריכים לעשות יותר טוב. קשה לשחק נגדם כשג'ונסון ב-5, תבדקו את הסטטיסטיקה שלהם, בששת המשחקים האחרונים, וכשהם משחקים עם דלטון ודאוסון, יש להם שחקנים שיכולים להרוג אותך כמו רגלנד, הוא רוצח. זה קשה מאוד, אני מבין את השחקנים שלי, אבל אולי אנחנו צריכים להכניס את הכדור פנימה יותר, נצטרך לעשות את זה יותר טוב. אנחנו לא מרוצים, מהרבה דברים, לקבל החלטות בהתקפה, להבין את ההגנה, הקצב. נהיה יותר טובים בהמשך".

דז'יקיץ' פרגן לשחקניו: "כשבחרנו שחקנים בפתיחת העונה, אתם זוכרים שלא היו יותר מדי אוהדים של התהליך שעשינו - בלי סופרסטארים, שחקנים שמשחקים פעם ראשונה בישראל - אבל הם באו כדי לעבוד חזק ולהיות ביחד. כל אחד מהם נתן הרבה מעצמו לטובת הקבוצה וזה הדבר הכי לא אנוכי שאפשר לעשות, במיוחד השחקנים שמשחקים עם חוזה לעונה אחת. אם זו לא הקרבה, אז אני לא יודע מהי הקרבה. תמיד מסתכלים על הסטטיסטיקה. זה לא תמיד מה שצריך להסתכל עליו".

עוד בוואלה!

שלוש, ארבע והביתה: הפועל ירושלים גברה 65:77 על הפועל חולון

לכתבה המלאה
גיא גודס מאמן הפועל חולון לצד ג'ו רגלנד. ברני ארדוב
"ג'ו היה סחוט". גיא גודס עם ג'ו רגלנד/ברני ארדוב

גיא גודס, מאמן הפועל חולון: "ברכות להפועל ירושלים על הניצחון, הם ברצף של שמונה ניצחונות וזה מראה על החוזק שלהם בקבוצה וכסגל עמוק. סבלנו היום ממה שסבלנו במשחק בליגה - רוטציה קצרה, אחוזים רעים ל-3, עייפות של שחקנים דומיננטים. הגיע להם לנצח. לא קל לחזור כמו שחזרנו בהרכב של הפורוורדים שניסינו לשנות דברים. עשינו את הריצה שלנו, חזרנו עד ל-3 הפרש במחצית, אבל לטווח הארוך זה לא קל להמשיך בהרכב הזה. היינו חסרים בעמדות מסוימות, בעונה שעברה שיחקנו עם עוד גארד כדי להגיע להישגים שרצינו".

גודס הסביר את בעיות הרוטציה: "הייתה לנו היכולת להשאיר את אריק גרין, אבל לא הצלחנו לעשות את זה כלכלית. בשנה שעברה הוספנו שני שחקנים בטופ 16 וזה עזר לנו. השנה מבחינה כלכלית לא יכולנו לעשות את זה, ויתרנו על שחקן סופר איכותי שיכול היה לעזור לנו. עם עוד גארד היינו כבר עולים. זאת הסיטואציה לצערי, רצינו מאוד, אבל לא היה לנו את הכסף לצערי. זה לפעמים הפער בין הצלחה ללא הצלחה. היום ג'ו היה סחוט, לא הצלחנו להשיג את מה שרצינו להשיג והראש קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully