וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס נותרה בפסגת היורוליג, 11 נק' למדר בניצחון פרטיזן בלגרד

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 0:06

מקיסיק (16 נק') ו-וזנקוב (13 נק' ו-7 ריב') העניקו 70:77 על ברצלונה שנעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים. שלשת ניצחון של קסטייו העניקה 81:85 לבאסקוניה על ריאל מדריד, הגארד של הסרבים בלט ב-79:88 על בולוניה ובלאט תרם 3 נק' בהפסד אלבה ברלין לז'לגיריס קובנה 66:63

תקציר: אוברדוירו - ריאל מדריד 84:78/ספורט1

המחזור ה-27 ביורוליג - הראשון מבין שניים השבוע - ייצא לדרך הערב (שלישי) עם שישה משחקים, ובמוקד הקרב המרתק בין אולימפיאקוס וברצלונה שהסתיים בשבוע נוסף של היוונים בפסגת המפעל.

אולימפיאקוס - ברצלונה 70:77

האדומים מפיראוס איבדו את הפסגה בשבוע שעבר לאחר התבוסה במילאנו, וברבע הראשון ראו את הקטלאנים עולים ליתרון משמעותי של 11:20 שהשתיק את הקהל הביתי. 7 נקודות בלבד של ברצלונה ברבע שאחריו הורידו את אולימפיאקוס למחצית ביתרון. במחצית השנייה הדברים הסתדרו בקלות יותר למארחת שעלתה ליתרון דו ספרתי בזכות מחשק נהדר של שאקיל מקיסיק (16 נק') וסשה וזנקוב (13 נק' ו-7 ריב') שהשאירו את היוונים בפסגת היורוליג. 19 נק' ו-7 ריב' של ניקולה מירוטיץ' לא הספיקו לברצלונה שנותרה במקום השני.

אלבה ברלין - ז'לגיריס קובנה 66:63

תמיר בלאט רשם 3 נק', 2 ריב' ו-2 אס' בהפסד של קבוצתו לליטאים. אלבה הפתיעה עם משחק שנותר צמוד עד השניות האחרונות, אך ערב גדול של איזאיה טיילור (14 נק') הכריע את ההתמודדות בתוצאה רעה למכבי תל אביב שירדה מקום נוסף בעקבות הניצחון של ז'לגיריס. יובל זוסמן לא שותף בעקבות פציעה.

שחקני אולימפיאקוס. דני מרון
שבוע נוסף בפסגה. שחקני אולימפיאקוס/דני מרון

וירטוס בולוניה - פרטיזן בלגרד 88:79

חמישה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים החזירו את ים מדר וחבריו לתמונת הפלייאוף, וערב המחזור הם מדורגים במקום השישי בטבלה. הגארד הישראלי תרם 11 נק' ב-17 דקות בניצחון השני ברצף שתקע יתד של הסרבים בטופ 8. ג'יימס ננאלי, אקס מכבי תל אביב, הוסיף 18 והרחיק את בולוניה מהמקום המוביל לעלייה לפלייאוף ברבע אחרון יוצא מן הכלל.


ולנסיה - מילאנו 88:84

שני הפסדים רצופים סיבכו את ולנסיה במאבק על הטופ 8. במשחק שעל הנייר היה אמור להיות פשוט עבורה, היא ראתה את שבאז נפייר במשחק עצום (28 נק' ו-5 אס') מעניק ניצחון חמישי ברציפות לחבורה של אטורה מסינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דזנאן מוסא ריאל מדריד. GettyImages
הבריק, אבל זה לא הספיק לריאל. מוסא/GettyImages

ריאל מדריד - באסקוניה 85:81

חמישה ניצחונות רצופים הקפיצו את הבלאנקוס לפסגת הטבלה על חשבון אולימפיאקוס, והם קיוו לשמור עליה גם בסיום השבוע הזה. אלא שהבאסקים מובילים 7:8 במשחקים עם ריאל, כולל ניצחון על הבלאנקוס מוקדם יותר העונה והערב שלשת ניצחון אדירה של מת'יו קסטייו העניקה לאורחת ניצחון נוסף בדרבי הספרדי. ערב גדול של דזנאן מוסא (21 נק', 8 ריב' ו-4 אס') לא הספיקו לבלאנקוס שהתרחקו מהפסגה.

משחק נוסף:

באיירן מינכן - וילרבאן 72:76

משחקי רביעי

מכבי תל אביב - פנרבחצ'ה (19:30)
הכוכב האדום בלגרד - אנאדולו אפס (21:30)
מונאקו - פנאתינייקוס (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully