וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ירדן שועה יוכל לעזוב את בית"ר ירושלים בקיץ ללא תמורה?

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 8:39

בבית"ר הזמינו את השחקן לחתום על מימוש האופציה לעונה נוספת, אבל הקשר קיבל ייעוץ לפיו פיפ"א לא מכירה באופציה חד צדדית ועשויה לשחררו, ייתכן שבסכום סמלי. בשורה התחתונה: נראה כי עוד פרק בסאגת ירדן שועה ובית"ר ירושלים יוצא לדרך

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 בחוץ על עירוני קרית שמונה/ספורט1

בית"ר ירושלים החליטה לממש את האופציה על ירדן שועה לעונה הבאה כבר לפני מספר שבועות וביקשה מהשחקן להגיע ולחתום באופן רשמי על מימוש האופציה. שועה לא ממהר להגיע ולחתום, כאשר הוא מספר לסובבים כי גם אם יחתום, על פי ייעוץ שקיבל, אם ימצא קבוצה בחו"ל פיפ"א תשחררו בחינם עקב העובדה שהיא לא מכירה באופציה חד צדדית של הקבוצה אלא רק באופציה דו צדדית, של הקבוצה ושל השחקן.

למעשה, מקרי העבר מלמדים שפיפ"א אכן שחררה שחקנים שקבוצות מימשו אופציה חד צדדית עליהם, אך בדרך כלל כאלה שהאופציה הייתה בשכר דומה. לשועה ישנו בעונה הבאה שדרוג של 15% בשכר, כך שבמקרים כאלה פיפ"א עשויה לקבוע סכום שחרור נמוך יחסית כפיצוי לבית"ר עבור האופציה שלא מומשה.

עוד בנושא
אחרי ההפסד להפועל ת"א - אבוקסיס ערך אסיפה קשה והעיר לשועה: "הפסקת לרוץ"
על גבול הירדן: ירדן שועה הוא הברומטר של בית"ר ירושלים

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
הנה זה שוב קורה. שועה/מאור אלקסלסי

החוזה של שועה נחתם בעידן משה חוגג, עם רכישתו ממכבי חיפה, חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, שכעת הגיע הזמן למימוש שלה. בבית"ר היו רוצים ששועה יחתום ולאחר מכן להציע לו חוזה חדש, או שבמקביל באם יימכר לחו"ל לקבל תמורה עבורו - היות והמועדון שילם עבורו 1.2 מיליון יורו למכבי חיפה.

יש לציין כי בכל הנוגע לאפשרות ששועה ירצה לעזוב לקבוצה אחרת בישראל האופציה תקפה וחוקית, אך נראה כי מעתה הדברים תלויים בהצעות ששועה יזכה להן מחו"ל, אם וכאשר, וגם ברצונות של בית"ר ירושלים, שלאחרונה מאוכזבת מהתנהלות השחקן וחזרתו להתנהלות לא מקצוענית שפוגעת בקבוצה, לאור התחושה שהוא מתעסק בעיקר בחוזה הגדול אותו הוא רוצה לקבל בקיץ. עד עתה בית"ר לא קיבלה הצעה אטרקטיבית למכירת השחקן ונראה כי הסאגה הזאת תימשך אל תוך הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully