וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס ערך אסיפה קשה והעיר לשועה: "הפסקת לרוץ"

6.3.2023 / 16:00

מאמן בית"ר ירושלים גער בשחקנים בעקבות ה-3:1 להפועל תל אביב: "כולם עולים ומפקירים, הם לא האמינו שיוכלו להגיע למצבים, רק רצו תיקו ונתתם להם את המשחק". לחלוץ אמר: "למדו אותך"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, ערך היום (שני) אסיפה קשה בעקבות ההפסד 3:1 להפועל תל אביב, שהותיר לקבוצה סיכוי נמוך מאוד לסיים את הליגה הסדירה בשישיה הראשונה ולהעפיל לפלייאוף העליון.

באסיפה הבוקר אבוקסיס עדיין היה עצבני והמשיך את הדברים שאמר לשחקנים אחרי המשחק: "ראיתי בלילה את הרבע שעה האחרונה ולא האמנתי, מה עשיתם שם? 11 מול 10 ואף אחד לא בעמדה, כולם עולים ומפקירים, הפועל תל אביב אפילו לא האמינה שתוכל להגיע למצבים, הם רק רצו לסיים בתיקו, נתתם להם את המשחק".

עוד בבית"ר ירושלים

ירדן שועה, בית"ר ירושלים. דני מרון
ספג ביקורת מאבוקסיס. שועה/דני מרון

המאמן הוסיף: "אני אומר לכם אלף פעם מסירות קצרות, מדגיש גם במחצית ואתם חוזרים לכדורים הארוכים האלה והאיבודים, במקום לנצל יתרון מספרי. אני לא מבין את זה, אתם צריכים להתמודד עם הלחץ של הקהל, זה היה משחק שלנו".

גם לירדן שועה העיר אבוקסיס: "הפסקת לרוץ, לא בהגנה ולא בהתקפה, התרגלת לבוא אחורה ולתת כדורים ארוכים, למדו אותך. במקום לעשות את תנועה לעומק כשהכדור אצלנו אתה עומד מאחורי המגן ומחכה לכדור, איך אתה רוצה שיקרה משהו טוב שהיריב עם כולם מאחורה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully