וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס "בהלם", שועה חוטף, אספרייה יעמוד לדין: בית"ר מרוסקת

6.3.2023 / 6:44

הקבוצה מהבירה התקשתה להכיל את ההפסד להפועל תל אביב: המאמן גער בשחקנים בסיום, הקשר בעט בבקבוק אחרי ש"לא רץ ולא הזיע", והחלוץ ישלם מחיר על ההתגרות באוהדים. למרות הכל, השחקנים עדיין עם תקווה: "ניצחון בדוחא יהיה שווה פלייאוף עליון"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אווירת נכאים בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד 3:1 אתמול (ראשון) להפועל תל אביב. יוסי אבוקסיס התהלך באיזור המנהרה לקראת הראיונות ואמר לאנשי המועדון: "אני בהלם ממה שקרה כאן". לאחר מכן אסף את השחקנים ואמר להם בכעס: "לא יודע איך זה קרה לנו. מה זה ההפקרות הזאת? היינו מסודרים וברבע שעה כולם איבדו את השחקנים שלהם מכלום. שחקן אחד ליד הקרן לא סוגרים? הם רצים עם פחות שחקנים למתפרצת ומגיעים עד לשער, מה קרה לכם? היה לכם את המשחק בידיים, רק צריך לקחת".

לאחר מכן אמר אבוקסיס לכלי התקשורת: "גם ב-11 שחקנים וגם ב-10 שחקנים הפועל תל אביב לא הגיעו למצבים. היינו בהרכב התקפי מאוד אבל ביתרון שחקן, לא היינו אמורים להיות חשופים, אם בעשרה שחקנים לא נתקוף ונשחק קדימה, אז מתי כן? שחקנים עלו ולא חזרו להגנה כאילו זה הרגע האחרון של העונה, ואני לא מבין את זה. גם תיקו זה לא אסון במאבק על הכרטיס לפלייאוף. בכל מקרה זה לא אמור להיראות ככה כשהיריב בעשרה שחקנים. זה מאכזב מאוד. ספגנו גולים קלים. כמה פעמים הגענו למצבים של שער? 3-4. של דנילו, ניקו, ירדן. לא שהיה קל מול קבוצה שלא יצאה מהחצי ועשרה שחקנים שבאו לשחק נמוך ב-16. זה לא קל, אבל ייצרנו מספיק מצבים. ברבע השעה האחרונה פשוט איבדנו את זה, וזה מה שהכריע את המשחק".

תמיר עדי שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
איבדו את הראש. שחקני בית"ר מאוכזבים בסיום/דני מרון

עוד בבית"ר ירושלים

עוד בוואלה!

יוסי אבוקסיס: "מאוד כועס, שליטה בלי שכל לא מביאה נקודות"

לכתבה המלאה

בסופו של דבר בית"ר של העונה פיתחה תלות יתר בירדן שועה. התקופה הכי טובה שלה הייתה בין המחזור ה-8 למחזור ה-19 כאשר שועה פרח ובישל 12 שערים. מאז המחזור ה-19 שועה לא שם, וזה לא מקרי. קבוצות למדו אותו והוא לא מגיב. הוא רץ פחות, לא עוזר בהגנה באגף, נכנס למורוזוב בין הרגליים למרות שמקבל הוראות לרוץ על הקו. הוא פשוט לקח צעד אחורה ברמת המקצוענות, וזאת הבעיה הכי גדולה שלו.

שועה מסיים חוזה בסוף העונה, הוא אמור לחתום בקרוב על מימוש האופציה לעונה נוספת אך בראש הוא כבר בחוזה הבא. הוא רוצה את החוזה הגדול של הקריירה ומאמין שיקבל אותו בחו"ל. מאז שהתחיל להתעסק בזה, הוא חזר אחורה לתקופות שקשה מאוד לסמוך עליו. כששועה ירד לספסל אתמול, הוא התעצבן ובעט בבקבוק מים. "לא פלא שהוא בעט ולא שתה מהבקבוק, הוא לא צמא כי לא רץ ולא הזיע", אמרו בקבוצה בחיוך מריר.

לבית"ר עדיין יש סיכוי קטן להגיע לפלייאוף העליון. היא צריכה לנצח בסכנין ולקוות שמ.ס אשדוד תפסיד בנתניה. הסיכויים לא גבוהים בעיקר בגלל התקופה בה בית"ר נמצאת והקושי שלה להשיג ניצחונות, אבל זה עדיין אפשרי - אלא אם השחקנים הפסיקו להאמין. "נכשלנו במשחק הזה, פשוט נכשלנו, אבל לא נרים ידיים", חלקם אמרו. "נבוא עם כל מה שיש לנו למחזור האחרון. עכשיו כמעט אף אחד לא מאמין שנעשה את זה, אז אולי יירד הלחץ. אנחנו מאמינים שניצחון בדוחא יהיה שווה פלייאוף עליון".

ירדן שועה, בית"ר ירושלים. דני מרון
איבד את זה. שועה/דני מרון

בסופו של דבר, בית"ר משלמת את המחיר על הסגל הקצר שלה, על העובדה ששחקנים עייפים אך עדיין יודעים שמקומם בהרכב מובטח כי אין אלטרנטיבה. כשאין תחרות, שחקן לא ייתן את הכל באימונים ולא יבוא באותה רמת ריכוז.

בית"ר צריכה להסיק את המסקנות לעונה הבאה. היא צריכה להתחזק בהגנה, בקישור ובהתקפה ולבנות קבוצה איכותית יותר, עם שחקני ספסל ברמה של שחקני ההרכב ולא כאלה שאם הם לא בבית"ר, סביר להניח שהיו בלאומית. הסגל הזה כנראה הוציא את המקסימום מהעונה הזאת והוא גם הגיע לחצי גמר הגביע, אך בשנה הבאה הקהל ירצה הרבה יותר בליגה, ובית"ר חייבת להיערך בהתאם. העונה הזאת היא עונת הישרדות שהתפתחה למאבק על הפלייאוף העליון, בעונה הבאה פלייאוף עליון ומאבק על כרטיס לאירופה זאת הציפייה הבסיסית. לא פחות מכך.

במועדון עוסקים הבוקר גם בדנילו אספרייה, שלאחר השער שכבש התגרה באוהדי הפועל תל אביב. החלוץ צפוי לעמוד לדין על ידי תובע ההתאחדות, שהזהיר את הקבוצות מפני התגרות של שחקנים באוהדי היריבה. אספרייה אמר לאנשי בית"ר כי זאת הייתה סוג של מחאה על כך שלא התייחסו לנהמות כלפיו במשחק נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully