וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מאוד כועס, שליטה בלי שכל לא מביאה נקודות"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ההפסד 3:1 להפועל תל אביב: "שחקנים נספחו באווירה שהיתה פה. כדורגל זה משהו הזוי לפעמים". מדמון: "אנחנו מרוסקים והמומים"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

הפסד שיעלה לה במקום בפלייאוף העליון? בית"ר ירושלים נחלה הערב (ראשון) אכזבה עצומה באצטדיון טדי, כשנכנעה בבית 3:1 להפועל תל אביב וכעת היא לא תלויה בעצמה בקרב על הטופ 6 לקראת מחזור הסיום של העונה הסדירה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס נהנתה מיתרון מספרי במשך מחצית שלמה אחרי כרטיס אדום גבולי שנשלף לעבר אל ים קנצפולסקי, אך לא השכילה לנצל זאת וספגה פעמיים לקראת הסיום בדרך להפסד כואב מול אחת מיריבותיה המרות.

דווקא כאשר שברה שיא עונתי עם 21 אלף אוהדים ביציע, בית"ר הפסידה משחק ליגה בטדי לראשונה מאז ה-4:1 מול מכבי חיפה לפני ארבעה חודשים. מדובר בפעם העשירית ברציפות שהירולשמים לא מכניעים את האדומים בכל המסגרות, וכעת הם מדורגים במקום השביעי בטבלה ורחוקים שתי נקודות ממ.ס. אשדוד. בנוסף על כך, בית"ר שוב הפכה לקבוצה בעלת מספר הספיגות הגבוה בליגה.

אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
תסכול רב בבית"ר ירושלים/דני מרון

עוד בבית"ר ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"לייצר שניים שלושה מצבים ולא לכבוש ואז הפקרות שלנו בהגנה", סיכם יוסי אבוקסיס. "זו היתה הרגשה כאילו זו הדקה האחרונה של העונה. שחקנים נסחפו עם האווירה כאילו תיקו זה אסון. מקרן שלנו תפסו אותנו במתפרצת. כל הדברים המוזרים שצריכים לקרות קרו. גם בחצי הראשון וגם בחצי השני שלטנו, אבל שליטה בלי שכל לא מביאה נקודות. אסור שדברים כאלו יקרו בכדורגל, בטח כשתיקו זה לא כמו הפסד. אני מאוד כועס על זה. שחקנים נסחפו באווירה שהיתה פה".

המאמן הוסיף: "מנסים להרים את עצמנו. זה רגע מאוד קשה בעונה הזו. הכנסנו כלים התקפיים, אבל מרוב שאתה מכניס שחקני התקפה זה מעמיס. היינו בלי סבלנות ועם ההפקרות אז זו התוצאה. זה היה ברור שהפתיחה הלא טובה תגרום לנו לרדוף אחרי קבוצות. ביום כזה לא לקחת אפילו נקודה, זה מאוד מאכזב. כדורגל זה משהו הזוי לפעמים והיום זה היה יום כזה".

אילי מדמון שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
"לא יודעים איך לעכל את זה". מדמון/דני מרון

אילי מדמון: "אנחנו מרוסקים, המומים. כל מילה נרדפת נכונה. לא יודעים איך לעכל את זה. אבל כל עוד יש סיכוי אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה (להעפיל לפלייאוף). הרגשנו שהיתה לנו הדמנות טובה לנצח את המשחק אז שלחנו הרבה כלים קדימה. מה שהיה היה, אין מה לעסוק בזה. כל אחד נולד בשביל הרגעים האלו. במשחק הבא זה הכול או כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully