וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בודוצ'נוסט: "הפועל תל אביב אחת הפייבוריטיות בבית"

יובאנוביץ' פרגן לאדומים שיתארחו במונטנגרו מחר (שלישי, 20:00 בספורט1): "מאוד איכותיים וגדולים בכל עמדה". ריינולדס: "יש להם סקוררים מצוינים"

תקציר: הפועל תל אביב - גראן קנאריה 70:92/ספורט 1

בודוצ'נוסט רשמה שני ניצחונות פחות מהפועל תל אביב ביורוקאפ, ובמפגש ביניהן כאן בישראל ניצחה הקבוצה המונטנגרית 64:70, אבל היא כלל לא מזלזלת בחבורה של דני פרנקו שתתארח אצלה מחר (שלישי, 20:00 בספורט1) במסגרת המחזור ה-15. המאמן ולדימיר יובאנוביץ' והפורוורד קמרון ריינולדס דיברו היום לקראת המפגש עם האדומים.

"סימנתי את הפועל תל אביב כפייבוריטית בבית שלנו, יחד עם גראן קנאריה וטורק טלקום", אמר יובאנוביץ'. "הם מאוד איכותיים, הן בקו האחורי והן בקו הקדמי. לפני המשחק בסיבוב הראשון הם חיזקו את הסגל, בעיקר עם הבאתו של צ'ינאנו אונואקו. אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה היה נגד הפועל בישראל. אם לא נהיה מרוכזים במשך 40 דקות כפי שעשינו אז, לא נשיג תוצאה טובה. אנחנו חייבים להיות אינטנסיביים ולהתמודד עם הגודל שלהם, כי יש להם שחקנים גדולים פיזית בכל עמדה".

ג'ורדן מקריי, שחקן הפועל תל אביב חוגג. דני מרון
אחד מהסקוררים של הפועל תל אביב. ג'ורדן מקריי/דני מרון

ריינולדס, שכיכב בניצחון של בודוצ'נוסט בהיכל קבוצת שלמה, הוסיף: "אנחנו צריכים לעלות עם אותה אנרגיה כמו במשחק הראשון, הגנה חזקה, לעצור את הסקוררים המצוינים שלהם - ג'ורדן מקריי, קסבייר מנפורד וג'ייקובן בראון. תהיה לנו הרבה עבודה, אבל אנחנו רוצים לעשות משחק טוב ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully