וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוקאפ: הפועל תל אביב במבחן קשה במונטנגרו

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 15:36

האדומים רוצים להתאושש מההפסד להפועל ירושלים כשיתארחו אצל בודוצ'נוסט (20:00, ספורט 1) שניצחה אותם בהיכל שלמה בסיבוב הראשון. הפסד צפוי לחסל את הסיכוי של הקבוצה לסיים בראשות הבית

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 6.3/ספורט1

העונה האירופית של הפועל תל אביב תימשך מחר (שלישי, 20:00, ספורט 1) במוראקה שבפודגוריצה, בירת מונטנגרו שם יפגשו האדומים את בודוצ'נוסט. הפועל מגיעה למשחק מהמקום השלישי בבית ב' של היורוקאפ כשבמאזנה 10 ניצחונות ו-4 הפסדים, ואילו הקבוצה הביתית מדורגת במקום השישי עם שמונה ניצחונות ושישה הפסדים.

הפועל הגיעה היום בשעות אחר הצהריים למונטנגרו אחרי טיסת המשך באתונה, ותתאמן בשעות הערב באולם בו ייערך המשחק. האדומים מגיעים למשחק עם מטען לא פשוט אחרי ההפסד להפועל ירושלים בליגה, ובידיעה שכל הפסד במפעל בשלב הזה עלול לעלות להם בסיכוי לסיים במקום הראשון הנחשק בבית.

המשחק הנוכחי נחשב לקשה ביותר שנותר לאדומים בלוח המשחקים האירופי, כשמלבד המפגש במונטנגרו מחכה להפועל עוד משחק חוץ יחסית נוח נגד נועלת הטבלה ורוצלאב הפולנית ועוד שני משחקי בית סבירים נגד המבורג ופרומיתאס.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור חוגג עם ג'ייקובן בראון. קובי אליהו
בדרך למאזן 4:11? טימור/קובי אליהו

בודוצ'נוסט, שניצלה את העובדה שהפועל תל אביב שיחקה בסגל חסר בסיבוב הראשון כדי לנצח בהיכ שלמה, מגיעה למשחק הקרוב עם שני שחקנים ששיחקו העונה בליגת העל - אריק גרין שכיכב בהפועל חולון, ומנו לקונט שעזב את הפועל אילת רגע לפני תום מועד ההעברות ביורוקאפ.

גרין רושם 17.4 נקודות למשחק ביורוקאפ מאז הגעתו, כשחוץ ממנו עוד שלושה שחקנים קולעים בספרות כפולות עבור הקבוצה של ולאדה יובנוביץ' - שחקן הפנים הצרפתי אלפה קאבה עם 11.5 נקודות ו-11.1 ריבאונדים, ושני האמריקאים טרה בייל-היינס וקם רינולדס. בגזרת היוגוסלבית השם הגדול ביותר הוא שחקן נבחרת סרביה מרקו יגודיץ'-קודריצה עם 7.8 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully