וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "אסור להפסיד ככה, 11 שחקנים איבדו את הראש"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לא ריחם על שחקניו אחרי ה-7:0 לליברפול, שואו: "הוא יכריח אותנו לצפות במשחק". רוי קין: "כשחקן הייתי הולך להתחבא לכמה חודשים", נוויל: "נראו כמו ילדים בבית ספר"

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:7/ספורט1

שערורייה תהיה מילה עדינה כדי לתאר את ההופעה הערב (ראשון) של מנצ'סטר יונייטד באנפילד. דווקא כאשר הם נמצאים בתקופה טובה ולאחר שקטעו בצורת של שש שנים ללא תואר, השדים האדומים חטפו מהלומה קשה באנפילד והובסו 7:0 בידי היריבה המרה ליברפול. המחצית הראשונה עוד הייתה סבירה והסתיימה ב-0:1 למארחת בזכות שער של קודי גאקפו לקראת ההפסקה, אך במחצית השנייה הקבוצה של אריק טן האח התפרקה לחלוטין וספגה שש פעמים.

ההפסד של יונייטד היה הגבוה ביותר שלה אי פעם במסגרת רשמית, יחד עם הפסדים באותה התוצאה בשנים 1926, 1930 ו-1931. נתון מביך נוסף עבור יונייטד הוא ש-15 השערים האחרונים שהובקעו במפגשים בין הקבוצות באנפילד היו של המארחת.

"מנצ'סטר יונייטד נקרעת לגזרים", אמר השדר של "סקיי" מרטין טיילר תוך כדי ההשפלה. שחקן העבר של המועדון והפרשן בהווה גארי נוויל הוסיף: "אני המום, יש כל כך הרבה שחקנים מנוסים על הדשא, אבל הם נראו כמו ילדים בבית ספר. הם לא ידעו כמה מסוכן לבוא לאנפילד, הם נטרפו בעודם בחיים".

טן האח מסכם ערב משפיל

"המחצית השנייה היתה פשוט לא מקצוענית מבחינתנו, אסור שזה יקרה", אמר אריק טן האח הכעוס, שנחל את ההפסד הגבוה בקריירת האימון שלו, "חייבים לדבר על זה. מותר להפסיד משחקים, אבל לא ככה. זו לא מנצ'סטר יונייטד. זה לא רק שחקן אחד או שניים, אלא כל הקבוצה. ראינו 11 שחקנים מאבדים את הראש ולא הולכים לפי תכנית המשחק. אכזבנו את האוהדים, וזה מה שהכי מכעיס אותי. צריך להתחיל מחדש, כבר התאוששנו בעבר, ונעשה זאת שוב".

לוק שואו סיכם ואמר: "לא יהיה פשוט לראות שוב את המשחק הזה, אבל אריק הולך להכריח אותנו... הוא ינסה להראות לנו מה צריך ללמוד מהבושה הזאת. אני מתבייש עבור האוהדים ואנשים שצפו בנו, כל מה שאני יכול לעשות זה להתנצל. קשה להסביר את זה, זה לא קרוב אפילו לרף שהצבנו עבור עצמנו".

ברונו פרננדש הוסיף: "זה מאוד מתסכל, מאכזב, עצוב, זו תוצאה רעה מאוד. המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד, בשנייה הלכנו קדימה ויצאנו מאיזון. נתנו לליברפול יותר מדי שטחים וצריך להימנע מזה. היו לנו מפלות בעבר וצריך להתאושש - זו מנצ'סטר יונייטד. אפשר ליפול, אבל תמיד חייבים לקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רוי קין לא מרחם

הפרשן רוי קין סיכם הופעה מחרידה של קבוצתו לשעבר: "אם הייתי מפסיד 7:0 כנראה שהייתי הולך להתחבא, לא רק לכמה ימים, אלא לכמה חודשים. זה ממש מביך עבור השחקנים. תודה לאל שמעולם לא הייתי חלק מקבוצה שהובסה ככה. השחקנים הוותיקים ממש אכזבו את המועדון. שפת הגוף של ברונו פרננדש היתה חסרת כבוד. מדברים על רמת הריכוז בתחילת המחצית השנייה? אני ראיתי שחקנים מחייכים וצוחקים ביציאה מהמנהרה. כשהדברים הפכו להיות קשים הם נעלמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully