וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצף ניצחונות החוץ הטוב בליגות הבכירות: 0:1 למארסיי על ראן

אחרי התבוסה מול פ.ס.ז' וההדחה המביכה מהגביע בבית, השנייה בטבלה הצרפתית רשמה ניצחון חוץ שביעי רצוף. רק 2:2 למונאקו מול טרואה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.3/ספורט1

המחזור ה-26 בליגה הצרפתית הושלם הערב (ראשון) עם ניצחון החוץ של מארסיי השנייה 0:1 על ראן. מונאקו השלישית הסתפקה ב-2:2 מול טרואה ומפגרת אחריה בארבע נקודות. מונפלייה חגגה עם חמישייה על אנז'ה האומללה, ניצחונות גם לריימס, ברסט וקלרמון. ליון ולוריין נפרדו ב-0:0.

סיאד קולאשינץ שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
שיא קריירה. סיאד קולאשינץ/רויטרס

ראן - מארסיי 1:0

אחרי התבוסה הביתית בקלאסיקו וההדחה המביכה מהגביע בידי אנסי, גם כן בסטאד ולודרום, מארסיי יצאה להתרענן בחוץ ושם נוח לה הרבה יותר. שחקניו של איגור טודור רשמו ניצחון חוץ שביעי ברציפות בליגה (הרצף הפעיל הטוב ביותר בחמש הליגות הבכירות והכי טוב של המועדון מאז פברואר-אוגוסט 2009) ומקדימים כעת בארבע נקודות את מונאקו ולאנס, בקרב על המקום השני והכרטיס הישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות. ראן כבר הפסידה למארסיי 1:0 בגביע לפני כחודש וחצי והפעם נכנעה לתרגיל בכדור חופשי, כאשר ז'ורדן ורטו חידש את המשחק במהירות עם מסירת עומק לג'נגיז אונדר שהעביר רוחב, והבלם סיאד קולאשינץ דחק מקרוב לרשתו של סטיב מנדנדה בדקה ה-57. שער ליגה רביעי העונה של הבוסני - שיא קריירה. ראן נותרה במקום החמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני טרואה חוגגים. FRANCOIS NASCIMBENI / AFP, GettyImages
נקודה יקרה בתחתית. שחקני טרואה חוגגים/GettyImages, FRANCOIS NASCIMBENI / AFP

טרואה - מונאקו 2:2

הקבוצה מהנסיכות ידעה ששלוש נקודות יוכלו לסדר לה לפחות זמנית את המקום השני, אך איבדה שתי נקודות יקרות וכעת היא חולקת את המקום השלישי עם לאנס. המארחת מהמקום הלפני אחרון בטבלה עלתה ליתרון מפתיע משער של רומינג קואמה בדקה ה-31, אך וויסאם בן ידר הנהדר השלים מהפך עם צמד בזק (81 ו-83). האורחת לא הצליחה לשמור על היתרון, ודקה לתוך תופסת הזמן ספגה את השוויון הדרמטי מנגיחה של אייק אוגבו.

משחקים נוספים

מונפלייה - אנז'ה 0:5
למונפלייה: ווהבי חאזרי (2), טז'י סבאנייה (25 בפנדל ו-51), פטו מוואסה (45+3), אלי ווהי (73). נביל בנטאלב מאנז'ה הורחק (57)

ריימס - אז'קסיו 0:1
לריימס: ינס קאיוסטה (90+5)

שטרסבורג - ברסט 1:0
לברסט: פרנק הונורא (45+2)

טולוז - קלרמון 1:0
לקלרמון: סייף-עדין חאווי (76)

ליון - לוריין 0:0

שאר תוצאות המחזור:

ניס - אוקזר 1:1
לאנס - ליל 1:1
פריז סן ז'רמן - נאנט 2:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully