וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוטיבציית שיא" בבית"ר ירושלים: "נפתחה הדלת לפלייאוף העליון"

5.3.2023 / 16:02

דריכות בבירה לקראת הפועל תל אביב (20:15, ספורט4): "זה תפקיד המשטרה להתעסק בשריפה, אנחנו צריכים לנצח ובטוחים שעם הקהל נעשה את זה"

חשד להצתה במתחם האימונים של הפועל תל אביב/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

דריכות בבית"ר ירושלים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב הערב (ראשון, שידור ישיר בספורט4 ב-20:15), משחק בו ניצחון יעלה את הקבוצה למקום השישי כשנשאר מחזור אחד לסיום העונה הסדירה.

שחקנים בקבוצה התייחסו לשריפה במתחם חודורוב ואמרו: "זו בושה לכל הכדורגל הדברים האלה, אבל זה התפקיד של המשטרה להתעסק בזה, אנחנו צריכים להתעסק בלנצח. התוצאות אתמול פתחו לנו דלת לפלייאוף העליון, כולם במוטיבציית שיא למשחק ובטוחים שעם הדחיפה של הקהל נעשה את זה".

לילה לפני המשחק: שריפה קטלנית במתחם חודורוב

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר בונה על דחיפת הקהל בטדי/דני מרון

אזלו 21 אלף הכרטיסים שהוקצו לאוהדי בית"ר ירושלים - שיא עונתי עבור הקבוצה - כך שהקופות ליד אצטדיון טדי לא ייפתחו לפני המשחק. גריגורי מורוזוב יחזור מהרחקה, זכר לכרטיס האדום שספג נגד מכבי חיפה במחזור הקודם, ובנוסף ישובו גם דנילו אספרייה ויון ניקולאסקו שזכו למנוחה נגד הפועל עפולה בגביע.

סרגיי בורודין, שנעדר מהאימון אתמול בגלל מחלה, יתלבש למשחק אך רק לפני הפתיחה יוחלט אם יעלה בהרכב. אם הבלם בסופו של דבר יפתח, זה יהיה על חשבון אורי דהן או אופיר קריאף.

המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לקראת המשחק ותקפיד על הפרדה מוחלטת בין הקהלים וכוח שיטור בכל הצמתים לפני ואחרי המשחק, על מנת למנוע אירועים אלימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully