וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד העיקרי: הצתה בזדון. טועמה: "לא זוכר דבר כזה בחיים"

5.3.2023 / 11:10

במשטרה מעריכים שהשריפה במתחם חודורוב הייתה מכוונת ומתוכננת היטב. טועמה הגיב בהלם: "זה משהו שלא היה מעולם". גרינברג: "זה נראה זוועה". הפועל תל אביב הודתה להתאחדות ולמנהלת: "מתחם האימונים אולי נשרף, אך הלב של הקבוצה ימשיך לפעום"

כוחות כיבוי האש פועלים במוקד השריפה במתחם חודורוב/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במשטרת ישראל מעריכים: השריפה במתחם חודורוב הייתה מכוונת ומתוכננת. במשטרת הבהירו הבוקר (ראשון) שהחשד העיקרי שנבדק באשר לשריפה הקשה במתחם האימונים של הפועל תל אביב הוא שמדובר בהצתה בזדון. גם חוקרי השריפות שהגיעו למתחם הבוקר, אוששו את ההערכות הללו.

השריפה התרחשה במרכז המתחם ופגעה הן במתחם הבוגרים והן במתחם מחלקת הנוער. נזק קשה נגרם לשני המתחמים, שנמצאים צמודים אחד לשני.

זאב גרינברג, מבעלי המועדון, סיפר הבוקר: "כואב הלב, נחץ הלב. עברתי שם בוקר וזה נראה זוועה. פשוט יום עצוב, אין יותר מדי מה להגיד".

חוקרי שריפות מגיעים למתחם חודורוב אחרי השריפה. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
החשדות מתחזקים. מתחם חודורוב הבוקר/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם סלים טועמה, שחקן הקבוצה לשעבר ומנהל הקבוצה כיום, הגיב בהלם ואמר: "יש מלחמות ספורטיביות בין המועדונים אבל דבר כזה אני לא זוכר בחיים. אנחנו חזקים, נעבור את זה כמועדון, זה משהו שלא היה אצלנו מעולם, זה מאכזב לראות דברים כאלה, אבל נמשיך הלאה, נבוא חזקים למשחק בערב כדי לנצח".

הפועל תל אביב פרסמה הודעת תודה הבוקר להתאחדות ולמנהלת, כמו גם למועדונים נוספים בליגת שהציעו את עזרתם. "אנו מעריכים מאוד את הפניות הרבות, אשר ממשיכות לזרום ממגוון גורמים בענף. בשלב זה אנו מתרכזים בהכנה למשחק החשוב של הקבוצה הערב - וקוראים לאוהדים הרבים שיגיעו לנהוג באיפוק. מתחם האימונים אולי נשרף, אך לבה של הפועל תל אביב ימשיך לפעום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully