וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תחליט בנוגע ליוספי ופוליאקוב, לוי טרם גיבש הרכב ומערך

4.3.2023 / 15:25

השניים חזרו לאימונים אך בקבוצה לא משוכנעים שיהיה נכון להכלילם בסגל לדרבי (שני, 20:30). אכזבה מקצב מכירת הכרטיסים

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

בהפועל חיפה יקבלו מחר (ראשון) החלטה בנוגע לדניס פוליאקוב ותומר יוספי. השניים חזרו לאימונים אך בקבוצה לא משוכנעים שיהיה נכון להכלילם בסגל לדרבי נגד מכבי חיפה (שני, 20:30) והחלטה סופית תתקבל כאמור ביום ראשון.

במועדון משוכנעים שהשניים ישדרגו משמעותית את היכולת של הקבוצה אך לא רוצים לסכנם. בכל מקרה יוספי ופוליאקוב לא צפויים לפתוח בהרכב בדרבי, אך כאמור ייתכן שאחד מהם או אפילו שניהם ייכללו בסגל. המאמן רוני לוי עדיין לא גיבש הרכב לקראת המשחק, כשיש לא מעט התלבטויות גם בנוגע לזהות השחקנים בהרכב וגם בנוגע למערך שלוי יעלה איתו.

עוד בהפועל חיפה

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
טרם גיבש הרכב ומערך. רוני לוי/ברני ארדוב

בעניין אחר, במועדון קיימת אכזבה מקצב מכירת הכרטיסים למשחק. מנתונים של המארחת מכבי חיפה שאחראית על הכרטיסים, כ-550 כרטיסים נמכרו עד כה לאוהדי הפועל חיפה. האוהדים האדומים זכאים ל2,800 מקומות אך כאמור פחות מרבע מהכרטיסים נמכרו וההערכה היא שלא יגיעו מעל 1,500 אוהדים.

בקרב הקהל האדום ישנה טענה בין היתר של אוהדים שחושבים שבשל המקרה בו חלק מאוהדים גנבו ציוד ממחסן הציוד של ארגוני האוהדים של מכבי חיפה, יתרחשו מקרים אלימים ולכן הם לא באים. בנוסף על כך, כמובן שהאכזבה המקצועית מהקבוצה מביאה לכמות נמוכה משמעותית ממה שהתרגלו בהפועל חיפה להביא למשחקי הדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully