וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה עונים להנהלה, לוי ערך שיחות עם המוחלפים

28.2.2023 / 10:39

אחרי הביקורות הפומביות על השחקנים, מגיעה התשובה: "שבהנהלה יעשו חשבון נפש". לוי ערך שיחות עם ממן, תורג'מן ומלול המאוכזבים

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

אווירה קשה בהפועל חיפה ביממה האחרונה. לא מעט מהשחקנים לא אהבו את הביקורות הפומביות נגדם כאשמים המרכזיים בכך שלקבוצה נותר סיכוי קלוש בלבד להגיע לפלייאוף העליון. כזכור, אתמול היה מי שאמר במועדון ש"כולם נכשלו העונה, בעיקר השחקנים".

בקרב מרבית השחקנים ישנה ביקורת עצמית, אך לטענתם לצוותים המקצועיים שעבדו בקבוצה מתחילת העונה ולהנהלה יש חלק שווה לשלהם בכישלון המקצועי. שחקנים בקבוצה מספרים על התנהלות בעייתית בתחילת העונה הן בבניית הקבוצה והן באימונים. לפי הטענה, באותם ימים אף אחד מהצוות המקצועי או ההנהלה לא פתר את הבעיות.

"לא יכול להיות שישימו זרקור על שחקנים - ועוד רק על חלק מהשחקנים כאילו כל העונה הזו לא טובה בגללם" אמר אחד מהם,"ברור שהחלק שלנו גדול, אבל גם בהנהלה צריכים לעשות חשבון נפש ולהבין מה החלק שלהם, והוא לא קטן".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי. ברני ארדוב
תחושות לא טובות בקבוצה שלו. לוי/ברני ארדוב

המאמן רוני לוי מנסה להרגיע את הרוחות ולגרום לשחקנים להתמקד רק במשחק הדרבי. המאמן ערך שיחות אישיות עם דור מלול, אלון תורג'מן וחנן ממן שהוחלפו בדקה ה-29 במשחק נגד הפועל ירושלים, והבהיר: "הכוונה לא הייתה להראות שאתם אשמים, היה צורך בשינוי טקטי במגרש באופן מהיר". גורמים המעורים בפרטים ציינו שהיה מדובר בשיחות חיוביות.

"נכון שהסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון קלושים, אבל כל עוד הם קיימים צריך להילחם", אמר גורם בקבוצה, "עכשיו הזמן להיות כולם ביחד כדי להוציא את המקסימום מהעונה הזו".

חלוץ הקבוצה מוחמד קמארה זומן לסגל נבחרת ליבריה למשחקיה במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה לאומות מול דרום אפריקה שיתקיימו ב-23 וב-28 במרץ ביוהנסבורג ובמונרוביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully