וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות בהפועל חיפה: "כולם נכשלו העונה, בעיקר השחקנים"

27.2.2023 / 8:05

התיקו נגד הפועל ירושלים הותיר סיכוי קלוש לפלייאוף עליון, שחקנים על החילופים המוקדמים: "לא צריך להאשים רק את הוותיקים"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

תחושות קשות מאוד בהפועל חיפה אחרי ה-2:2 אמש (ראשון) נגד הפועל ירושלים בטדי, תוצאה שבעקבותיה הסיכוי להעפיל לפלייאוף העליון כמעט אבד. במועדון זעמו על היכולת של השחקנים ובהנהלת המועדון מגדירים את העונה ככישלון. "כל הגורמים נכשלו העונה", אמר גורם במועדון, "מי שבנה את הקבוצה, מי שהגיע אחרי ובראש ובראשונה השחקנים שלא הופיעו כמעט לכל המשחקים העונה".

בקבוצה דיברו כל השבוע על כך שהמשחק אתמול הוא ההזדמנות האחרונה להיות בפלייאוף העליון, אך בפועל השחקנים הגיעו בגישה רפויה מאוד ועוררו את זעם הצוות המקצועי. המאמן רוני לוי ערך חילוף משולש כבר בדקה ה-29 (בפיגור 1:0), מה שגרר תגובה זועמת של אלון תורג'מן שהיה אחד המוחלפים. בקבוצה ישוחחו עם החלוץ ויבהירו לו שהם לא מוכנים לקבל התנהגות כזו. גם שני המוחלפים האחרים, דור מלול וחנן ממן, היו מאוד מתוסכלים.

"לעשות חילוף כזה זה להגיד שאלה השחקנים האשמים", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שכולם היו זוועה, אבל לא צריך להפיל את האשמה רק על הוותיקים כי בסוף כל הקבוצה לא הייתה טובה ואף אחד לא הופיע".

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
צפוי להמשיך בעונה הבאה. רוני לוי/ברני ארדוב

בהפועל חיפה יודעים שהסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון קלושים ורק ניצחונות על מכבי חיפה ומכבי תל אביב בשני המחזורים הנותרים, ישאירו סיכוי כלשהו. למרות הכישלון ואי ההעפלה לפלייאוף העליון, בהנהלת המועדון יש רצון לראות את רוני לוי ממשיך גם בעונה הבאה ובונה את הקבוצה בדמותו. בחיפה מרוצים מאוד מהזרים שלוי הביא בינואר והנטייה היא שהוא יעמוד על הקווים בעונה הבאה. יחד עם זאת, בסגל השחקנים צפויה מהפכה של ממש ויהיו שחרורים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully