וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' לא מקבל אישור כניסה לארה"ב: "ביידן, תקן את זה עכשיו"

הבקשה המיוחדת של הסרבי, שרוצה להשתתף באינדיאן וולס ומיאמי, נתקלה בסירוב. סנאטורים נגד הנשיא: "אמר שהקורונה נגמרה". גם איגוד הטניס האמריקאי תמך במדורג 1

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.3/ספורט1

האם נובאק דג'וקוביץ' עומד לפספס שני טורנירים נחשבים עקב היותו לא מחוסן לקורונה? כל עוד המצב לא יתהפך ב-180 מעלות ביומיים הקרובים, התשובה היא כן. הטניסאי מדורג 1 ביקש היתר מיוחד להיכנס לארצות הברית למרות שאינו מחוסן אך נתקל בסירוב, מה שצפוי לגרום לו לפספס את טורניר אינדיאן וולס היוקרתי שיחל מחרתיים ואת טורניר מיאמי בעוד שבועיים.

הסנאטורים של פלורידה (שבה נערך טורניר מיאמי) ריק סקוט ומרקו רוביו הגישו בקשה רשמית לאשר לסרבי להיכנס למדינה, וכשנתקלו בסירוב, תקף סקוט את נשיא ארצות הברית: "ג'ו ביידן אמר שהקורונה נגמרה. לא הגיוני שהוא אומר את זה ואז מונע מדג'וקוביץ' להיכנס למדינה. ביידן צריך לתקן את זה עכשיו, תן לו להתחרות בארצות הברית".

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
יחמיץ את אינדיאן וולס ומיאמי? דג'וקוביץ'/רויטרס

גם איגוד הטניס האמריקאי הביע תמיכה בדג'וקוביץ' כשפרסם את ההודעה הבאה: "נובאק דג'וקוביץ' הוא אחד האלופים הגדולים שהספורט הזה ידע. איגוד הטניס האמריקאי מייחל שדג'וקוביץ' יצליח עם הבקשה שלו להיכנס למדינה ושהאוהדים יוכלו לראות אותו משחק בטורנירי אינדיאן וולס ומיאמי". כזכור, דג'וקוביץ' פספס את גם אליפות ארצות הברית הפתוחה בשנה שעברה מאותה הסיבה.

דג'וקוביץ' חזר השנה למקום הראשון בעולם ושבר את שיא השבועות בראש דירוג ה-ATP בזכות הזכייה באליפות אוסטרליה. השבוע נחל הסרבי הפסד ראשון ב-2023 כשנכנע אתמול (שישי) 6:4, 6:4 לדניל מדבדב בחצי גמר טורניר דובאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully