וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון ב-2023: מדבדב הדיח את דג'וקוביץ' מטורניר דובאי

אחרי 15 ניצחונות, המדורג 1 בעולם נכנע 6:4, 6:4 לרוסי בחצי הגמר, איבד את מאזנו המושלם ויצטרך לחכות לתואר 94 בקריירה. רובלב מחכה בגמר כל-רוסי

סיכום שבועי, 2.3.23/ספורט1

הדהרה של נובאק דג'וקוביץ' מתחילת 2023 נעצרה הערב (שישי) אחרי 15 ניצחונות, כאשר הסרבי הפסיד 6:4, 6:4 לדניל מדבדב בחצי גמר טורניר דובאי, ונוצח לראשונה השנה. הרוסי (12 בעולם, מדורג 3 בטורניר) קטע רצף של ארבעה הפסדים מול "נולה", שהחל אחרי הניצחון עליו בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2021.

דג'וקוביץ', שלא הפסיד משחק רשמי מאז ה-6 בנובמבר מול הולגר רונה, לא הצליח להשתוות לאיבן לנדל עם תואר 94 בקריירה, וייאלץ להמתין לפחות שנה נוספת כדי לסיים כאלוף טורניר דובאי בפעם השישית.

מדבדב השיג שתי שבירות רצופות בדרך לברוח ל-2:5 במערכה הראשונה, ולמרות שלא שמר פעם אחת על ההגשות שלו לאחר מכן, הוא עלה ליתרון במשחק. כבר במשחקון הראשון של המערכה השנייה השיג הרוסי שבירה נוספת, עליה שמר עד הסוף כדי לצאת עם הניצחון ה-13 ברציפות שלו. ניצחון נוסף מחר יבטיח למדבדב תואר שלישי ברציפות, אחרי שסיים כאלוף ברוטרדם ובדוחא בחודש שעבר.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' מתוסכל. רויטרס
זה לא היה הערב שלו. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

מוקדם יותר, את הכרטיס הראשון לגמר השיג אנדריי רובלב, כך שבקרב על התואר ייפגשו שני שחקנים רוסים. רובלב (6 בסבב, 2 בטורניר) הצליח להכניע את סשה זברב הגרמני (16 בעולם, 7 בדובאי) בפעם הראשונה בקריירה, אחרי שישה הפסדים. זברב נשבר לא פחות משלוש פעמים במערכה הראשונה: במשחקון הפותח, אחרי ששבר בעצמו והשווה ל-2:2, ובמשחקון שהכריע את המערכה וקבע 3:6 לרובלב. במערכה השנייה אף אחד מהם לא השיג שבירה, ואחרי שובר שוויון ארוך שהסתיים ב-9:11, הרוסי סגר 6:7 ו-0:2 במשחק בדרך לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully