וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול בצהריים: הפועל חולון דרסה 77:99 את הפועל חיפה

חגיגה של האלופה על הקבוצה מהכרמל בנקמה על ההדחה מהגביע. חמישה שחקנים עם דו ספרתי אצל גודס, רגלנד (21 נק' -15 אס') ודאוסון (20 נק' ו-6 ריב') בלטו. 12 נק' ו-6 אס' לקאזינס בבכורה באדום

אחרי ההפסד במחזור הקודם להפועל ירושלים, הפועל חולון חזרה היום (שישי) לנצח עם 77:99 על הפועל חיפה.

עדיין ללא מני האריס, גיא גודס ראה את כריס ג'ונסון (19 נק' ו-7 ריב') וג'ו רגלנד (21 נק' ו-15 אס') מעלים את קבוצתו ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם עם יכולת התקפית יוצאת מן הכלל. ג'סטין טילמן (20 נק' ו-6 ריב') ניסה לצמצם נזקים, אך ריצת 0:7 בסיום הרבע השני הוריד את האלופה ביתרון 38:58 במחצית.

חולון הורידה את הרגל מהגז בחצי השני, אבל שון דאוסון (20 נק' ו-6 ריב') וסי ג'יי האריס (15 נק') המשיכו להגדיל את היתרון שהגיע בשיאו ל-28 נקודות. אייזיאה קאזינס שהצטרף לאדומים לפני מספר ימים במקום קאדים אלן המושעה, רשם בכורה טובה עם (12 נק' ו-6 אס') בניסיון לצמצם את הנזקים מול האלופה. בסיום, ניצחון קליל של המארחת שהתקרב למכבי והפועל תל אביב שבצמרת הטבלה, הפסד רביעי ברציפות להפועל חיפה.


קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד (15 אס') 21, שון דאוסון (6 ריב') 20, כריס ג'ונסון (7 ריב') 19, סי ג'יי האריס 15, היידן דלטון (9 ריב') 11, מרווין ג'ונס (6 ריב') 7, ניב בלול ושחר עמיר 3 כ"א. אופק פוגלמן וגל אברס שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל חיפה: ג'סטין טילמן (6 ריב') 20, אייזיאה קאזינס (6 אס') 12, שון ג'ונס 11, וויל ריימן (7 ריב') ועמית שמחון 8 כ"א, אנתוני היקי (8 אס') 7, גור לביא ומוריאל לוטאטי (5 אס') 4 כ"א, טום נאור 3.

שחקן הפועל חיפה עמית שמחון חודר בין שחקני הפועל חולון: כריס ג'ונסון, ג'ו רגלנד. דני מרון
נקמה על ההדחה מהגביע. רגלנד וג'ונסון לצד שמחון/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

סי ג'יי האריס התחיל עם לייאפ, אייזיאה קאזינס פתח את הקדנציה עם סל יפה מהצבע בפתיחה צמודה של ההתמודדות. שון דאוסון פתח יתרון 5 על פני חיפה, אבל אנתוני היקי החזיר עם סל מחוץ לקשת מנגד. כריס ג'ונסון המשיך את המשחק המוצלח מהשלוש והעלה את האלופה ל-9:14, לפני שלשה גדולה של עמית שמחון שהשתיק את הקהל הביתי. ג'ונסון עלה לדו ספרתי בפתיחה אדירה מבחינתו לפני ששון ג'ונס צמצם פעם נוספת. דרוקר קיבל טכנית, האריס צלף מחוץ לקשת, ג'ונס החזיר מנגד וחולון ירדה ביתרון 18:26.

רבע 2:

דאוסון פתח את הרבע השני בקליעה שהעלתה את האלופה ליתרון דו ספרתי, עד סל ועבירה של היקי שצמצם. ג'ו רגלנד צלף מחוץ לקשת, ג'סטין טילמן שוב סחט סל ועבירה והקבוצות המשיכו עם האחוזים הרעים מהקו. חיפה המשיכה לצמק את ההפרש, עד שלשה של היידן דלטון שקלע מהשלוש ופתח מחדש פער דו ספרתי. רגלנד דייק מהקו ומסר אסיסט יפה לשחר עמיר שהוסיף שלשה והגדיל את היתרון. דאוסון עם סל ועבירה העלה את חולון ל-31:49 ביתרון שיא של האלופה. הריצה המשיכה עם 0:7 ו-20 הפרש, מרווין ג'ונס הטביע והחגיגה של האלופה המשיכה עם 38:58 במחצית ראשונה גדולה.

שחקן הפועל חיפה, עמית שמחון, חוגג מול אוהדי הפועל חולון. דני מרון
אווירה מתוחה מול הקהל של חולון. שמחון/דני מרון

רבע 3:

רגלנד פתח את החצי השני נהדר ועלה לדאבל דאבל בנקודות ואסיסטים, טילמן המשיך להוביל את האדומים בנקודות ודלטון דייק מהקו ב-44:70 מרשים באמצע הרבע השלישי. דלטון ושמחון דייקו מהקו, ג'ונס קלע בלייאפ יפה, אבל ג'ונס החזיר את חיפה וצמצם את הנזקים לפני פסק זמן של גודס. רגלנד חילק אסיסט נוסף להאריס, מוריאל לוטאטי בלייאפ מהצד השני צימק ל-78:56 לחולוניה בסיום הרבע.

רבע 4:

האריס צלף מהשלוש בפתיחת הרבע האחרון, קאזינס עלה לדו ספרתי בבכורה לפני שתי קליעות נוספות של ג'ונסון והאריס. רגלנד דייק מהקו, קאזינס המשיך לשפר את הסטטיסטיקה שלו, אבל המארחת עלתה ליתרון שיא של 27 נקודות. דאוסון הוסיף סל מחוץ לקשת, לוטאטי דייק פעמיים מהקו, אבל זה הסתיים בניצחון קליל של חולון - 77:99.

שאר משחקי המחזור ה-18

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (שבת, 19:20)
מכבי תל אביב - הפועל גליל עליון (ראשון, 18:00)
עירוני קרית אתא - עירוני נס ציונה (ראשון, 19:20)
הפועל אילת - גלבוע/גליל (שני, 19:00)
הפועל באר שבע - בני הרצליה (שני, 19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully