וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "בדרך כלל הרבע הרביעי הוא הרבע הכי טוב שלנו"

3.3.2023 / 0:11

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההתפרקות במונאקו שהובילה להפסד חוץ נוסף: "יכול להיות שהיו כמה שחקנים עייפים. הם הפעילו הרבה לחץ על בראון"

סיכום שבועי, 2.3.23/ספורט1

מכבי תל אביב רדפה אחרי מונאקו במשך 27 דקות, עד שעלתה ליתרון ראשון במשחק וחשוב במיוחד במאבק על פלייאוף היורוליג. לצערם של עודד קטש ושחקניו, היתרון החזיק זמן קצר מאוד, כי מיד בתחילת הרבע הרביעי מונאקו פשוט עצרה את התקפת מכבי תל אביב, יצאה לריצה משלה ובסופו של דבר הביסה 67:86 את הצהובים.

עודד קטש, שאף הורחק וירד לחדר ההלבשה לפני ארבע הדקות האחרונות, אמר בסיום: "מאוד מאכזב, כי אחרי הרבע הראשון שהיה חד צדדי, הצלחנו לחזור והיינו שם. יכול להיות שהיו כמה שחקנים עם עייפות, הם שיחקו עם רוטציה יותר רחבה. ניסינו את זה לפרקים וכשזה פגע בנו חזרנו להרכב הטוב שלנו, אבל זה סחט את השחקנים. אנחנו בדרך כלל דווקא פחות טובים בחצי הראשון והרבע הרביעי הוא הרבע הכי טוב שלנו, אבל הם עלו בפתיחה וברבע הרביעי בהרכבים יותר הגנתיים ושמו הרבה לחץ על לורנזו".

שחקני מכבי תל אביב: לורנזו בראון, רומן סורקין מול שחקני מונאקו: ג'ורדן לויד, דונטאס מוטיונאס. Direction de la Communication - Manuel Vitali, אתר רשמי
"יכול להיות שהיו שחקנים עם עייפות". בראון מנסה לחדור/אתר רשמי, Direction de la Communication - Manuel Vitali

עוד אמר מאמן מכבי תל אביב שנותר עם שלושה ניצחונות חוץ העונה ביורוליג: "מונאקו קבוצה אגרסיבית ואתלטית, אחת הקבוצות הביתיות ביורוליג, ידענו שזה לא יהיה קל. מאוד מאכזב, כי מבחינת מאמץ, השחקנים רצו מאוד ונלחמו, אבל התקפית זה לא היה היום הכי טוב שלנו. אנחנו יותר טובים מזה התקפית, האגרסיביות שלהם הוציאה אותנו מהשקט שלנו. 15 איבודים ו-10 אסיסטים, זה מספר את סיפור המשחק.
אנחנו נלחמים כל העונה, פרט למשחק או שניים שבאמת נשברנו, הראינו אופי כל העונה - כולל היום. זה לא משחק קל לנצח, וכדי לנצח היינו צריכים משחק התקפי יותר טוב. הקהל שלנו תמיד דוחף אותנו והיום זה היה מיוחד כי הם היו קרובים לספסל ונתנו הרבה אנרגיות, חבל שאנחנו מאכזבים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully