וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסה מאוחרת: מכבי תל אביב הפסידה 86:67 למונאקו

הצהובים הצליחו לחזור מפיגור דו ספרתי בהנהגת בולדווין (17 נק' ו-6 ריב') וקולסון (16 נק' ו-6 ריב'), אבל קרסו ברבע האחרון עם ריצת 0:15 של הצרפתים ו-8 נקודות בלבד. לויד (18 נק') וג'יימס (12 נק', 6 אס' ו-5 ריב') בלטו, קטש הורחק

מכבי תל אביב הצליחה למחוק הערב (חמישי) פיגור דו ספרתי מול מונאקו, אבל ירדה מנוצחת עם 86:67 בעיקר בגלל רבע אחרון רע בו היא התקשתה התקפית עם ריצה מדהימה של הצרפתים בהפסד ה-13 העונה של הצהובים.

הצרפתים פתחו נהדר את המשחק ועם ריצת 2:14 בדקות הראשונות עלו ליתרון דו ספרתי מוקדם בזכות יכולת נפלאה של מייק ג'יימס (12 נק', 5 אס' ו-5 ריב'). רומן סורקין (9 נק') ניסה לסייע לצמצם את ההפרש, אבל מונאקו המשיכה לדרוס וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 17:30. הצהובים עלו לרבע השני בצורה יוצאת מן הכלל עם בונזי קולסון (16 נק' ו-6 ריב') שהנהיג את מכבי בריצת 0:10 וכמעט חמש דקות ללא סל של המארחת בהגנה טובה של שחקניו של קטש השוותה את התוצאה, לפני שג'ורדן לויד (18 נק') הוסיף שלשה שקבעה 36:39 למונאקו בסיום בחצי הראשון.

הרבע השלישי המשיך את המגמה הצמודה בניסיון של הצהובים לעלות ליתרון ראשון במשחק, וריצה טובה של ווייד בולדווין (17 נק' ו-6 ריב') העלתה את מכבי ליתרון אחרי כמעט 27 דקות לתוך ההתמודדות ב-58:59 לזכות האורחת לקראת הרבע האחרון שהיה סיוט עבור הצד הצהוב. קטש הורחק בריצה מדהימה של הצרפתים ששמרה את ההתקפה הצהובה על 0 נקודות במשך 5 וחצי דקות. מונאקו המשיכה להגדיל את היתרון וסיימה בניצחון בדו ספרתי מרשים.


קלעו למונאקו: ג'ורדן לויד 18, מייק ג'יימס (5 ריב' ו-6 אס') ודונטה הול (10 ריב') 12 כ"א, אלפא דיאלו ואלי אוקובו (5 ריב') 11 כ"א, צ'ימה מונקה ודונטאס מוטיאיונאס 9 כ"א, ג'רון בלוסומגיים 4. יאקובה אוטרה וג'ון בראון שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין (6 ריב') 17, בונזי קולסון (6 ריב') 16, רומן סורקין 9, לורנזו בראון ודארן היליארד 7 כ"א, ג'ון דיברתולומיאו 5, ג'יילן אדאמס, ג'וש ניבו (10 ריב') וג'רל מרטין 2 כ"א. סולימאן בריימו שותף ולא קלע.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון נגד מונאקו. Direction de la Communication - Manuel Vitali, אתר רשמי
הפסד חוץ נוסף. בראון/אתר רשמי, Direction de la Communication - Manuel Vitali

מהלך המשחק

רבע 1:

הצהובים פתחו בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, סולימאן בריימו, ג'וש ניבו ובונזי קולסון. הצרפתים פתחו חזק בריצת 2:14 עם ג'ורדן לויד ומייק ג'יימס. רומן סורקין, ג'רל מרטין ובולדווין צמצמו את ההפרש והורידו אותו לחד ספרתי עם 21:12. דארן היליארד דייק מהקו, ג'רון בלוסומגיים הטביע מנגד וההפרש שוב גדל לזכות הצרפתים לדו ספרתי. דונטה הול הוסיף נקודות קלות בצבע ומונאקו ירדה ביתרון 17:30.

רבע 2:

הרבע השני נפתח עם סל קל מתחת לטבעת של ג'ון דיברתולומיאו, קולסון קלע מהצבע והצהובים פתחו הרבה יותר טוב את הרבע השני עם הגנה טובה. בולדווין הטביע, קולסון דייק מהקו ומכבי חתכה את ההפרש בריצת 0:10. בלוסומגיים קלע נקודות ראשונות למונאקו ברבע השני אחרי כמעט 5 דקות, אבל קולסון החזיר עם שלשה מהירה. דונטאס מוטיאיונאס דייק מהקו, ג'יילן אדאמס דהר ואסיסט נפלא של בראון לסורקין השווה ל-36:36. לויד הוסיף סל מחוץ לקשת וסיים את החצי הראשון ביתרון 36:39 למונאקו.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. Direction de la Communication - Manuel Vitali, אתר רשמי
התפרקו ברבע האחרון. סורקין/אתר רשמי, Direction de la Communication - Manuel Vitali

רבע 3:

היליארד פתח את החצי השני עם סל מחוץ לקשת, קולסון המשיך בכושר הנהדר והשווה ל-41:41. ג'יימס החזיר את היתרון לצרפתים, בולדווין עם 4 נקודות רצופות החזיר את הצהובים והשווה פעם נוספת ברבע מותח. שלשה של בולדווין העלתה את מכבי ליתרון ראשון הערב, דיברתולומיאו הגדיל לשלוש הפרש לפני שצ'ימה מונקה החזיר את מונאקו לעניינים, ושלשה של בראון הורידה את הצהובים ביתרון 58:59.

רבע 4:

מונאקו פתחה את הרבע האחרון עם סל בצבע של אלפא דיאלו ועוד שלשה ענקית של ג'יימס שהגדיל את ההפרש הצרפתי ל-4. ריצת 0:9 של המארחת עם סל מהשלוש של אלי אקובו הגדיל את היתרון ל-59:70. קטש הורחק בריצת 0:15 של מונאקו, עד שלשות של היליארד וקולסון שצמצמו בקליעות ראשונות ברבע האחרון. דונטה הול הטביע לצרפתים, ומונאקו המשיכה לדהור עם ניצחון 67:86.

משחקי שישי ביורוליג

פנרבחצ'ה - וירטוס בולוניה (19:45)
וילרבאן - ריאל מדריד (21:00)
באסקוניה - ולנסיה (21:30)
מילאנו - אולימפיאקוס (21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully