וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור, קלימלה ואליאס חוזרים לסגל הפועל באר שבע, חדרה לחוצה

עודכן לאחרונה: 3.3.2023 / 16:23

השלושה שנעדרו מהמשחק מול בני ריינה ייכללו בסגל לשבת (17:30, ספורט3), עדיין לא ברור אם מישהו מהם יפתח. חמד צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בחוד, בקבוצה יודעים: "אסור למצמץ במאבק האליפות". בצד המארח "לא רוצים להסתבך לקראת הפלייאוף"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:3 על הפועל חדרה/ספורט1

הפועל חדרה

אחרי שני הפסדים רצופים וארבעה משחקים ללא ניצחון, מד הלחץ בהפועל חדרה עלה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע מחר (שבת, 17:30, ספורט3). אם לפני מספר מחזורים עוד פנטזו בקבוצה על כרטיס לפלייאוף העליון, כעת מסתכלים שם למטה וחוששים להסתבך במאבקים נגד הירידה. "חייבים לעצור את כדור השלג שאנחנו נמצאים בו", אמרו בחדרה, "אמנם יש לנו כעת טווח ביטחון מהקו האדום, אבל אנחנו ממש לא רוצים להסתבך בתחתית לקראת הפלייאוף".

המאמן מנחם קורצקי יחסר את דיא לבאבידי המוצהב ועדיין לא ברור מי יפתח בעמדת המגן הימני, כשמנשה זלקה נלקח בחשבון לתפקיד למרות שהוא בדרך כלל משחק כקשר אחורי או בלם. הבלם ג'ונתן סיסה נמצא בשלבי החלמה מתקדמים מהפציעה בברכו ואמור לפתוח לצידו של פיליפ איפולה. בחלק הקדמי, סתיו נחמני שהחלים מפציעה יפתח במקומו של סטיבן אלפרד.

"בעיקר בגלל התוצאות הפחות טובות בשני המשחקים האחרונים, אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לחזור למסלול של ניצחונות", אמר קורצקי. "אני יודע שיהיה מאוד קשה כי באר שבע נמצאת בתקופה טובה, אבל מבחינתנו המשחק הזה בחשיבות עליונה. מבחינת הכנה ורצינות, במשחקים האחרונים השחקנים ניסו ונתנו הכול, לפחות מבחינה התקפית. לא משנה איך נשחק, משנה לקחת נקודות. זה הכי חשוב כרגע. אנחנו תמיד שואפים להשתפר, נעשה את השינוי שאנחנו צריכים כדי לקחת את הנקודות".

ג'ונתן סיסה, מנשה זלקה, רותם קלר שחקני הפועל חדרה בחימום. דני מרון
סיסה אמור לפתוח, זלקה ישחק כמגן ימני?/דני מרון

הפועל באר שבע

אחרי ששברה מחסום שהיה לה במשך כמה משחקי בית בטרנר וניצחה את בני ריינה, בהפועל באר שבע רוצים לחזור לסטטיסטיקה המצויינת שלהם במשחקי החוץ ולנצח את הפועל חדרה מחר בנתניה, אחרי שבמשחק החוץ האחרון מול מכבי תל אביב בבלומפילד, הפסידה הקבוצה.

מיגל ויטור, פטריק קלימלה ושי אליאס חוזרים לסגל. בתום האימון המסכם לפני הצהריים החליט המאמן אליניב ברדה שכל השלושה יתלבשו מחר אחרי שבמשחק האחרון לא היו בסגל מכיוון שלא היו כשירים. עדיין לא ברור אם מישהו מהם גם יפתח בהרכב לאור העובדה שלא שיחקו במשחק האחרון ונראה כי ברדה עוד שוקל את העניין.בקבוצה החליטו לוותר על יציאה לבית מלון במרכז או בנתניה כבר היום, יעשו את ערב שבת בבתים וייצאו מחר בבוקר לנתניה לקראת המשחק שייפתח בשעה 17:30.

להרכב הקבוצה צפויים לשוב הלדר לופס ורועי גורדנה שהיו מוצהבים במשחק האחרון. תומר חמד שרשם משחק טוב אחרי ששב להרכב אמור להמשיך ולקבל אשראי מאליניב ברדה. רמזי ספורי ימשיך להיעדר אבל הוא מתקדם בשיקום שלו ואמור לחזור לקראת הפלייאוף.

בקבוצה אמרו הבוקר: "אנחנו חזק במירוץ האליפות וכמו מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אסור למצמץ עכשיו כי כל נקודה חשובה במרתון הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שאפי סוליימאנוב הפועל באר שבע. ברני ארדוב
גם הוא מיועד להרכב. שאפי/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן ב-11 המפגשים מאז חזרה הפועל חדרה לליגה הבכירה: שמונה ניצחונות להפועל באר שבע ושלוש תוצאות 2:2.

* כך, הניצחון האחרון של חדרה נותר ה-0:4 בחוץ באפריל 1979 שהוביל לחקירת שניים משחקני באר שבע בחשד למכירת משחקים. אלה היו השערים הראשונים בתולדות חדרה במשחק בבאר שבע, אבל אותו ניצחון לא מנע את ירידת הליגה חודש לאחר מכן.

* בכל שמונת משחקי החוץ האחרונים של הפועל באר שבע רק קבוצה אחת כבשה. שש פעמים באר שבע ניצחה על האפס ובשני מקרים הפסידה (למכבי חיפה ומכבי תל אביב).

* מנחם קורצקי ניצח בבכורה המחודשת, אבל מאז הפועל חדרה סופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון וכעת נמצאת בסכנה להפסד שלישי רצוף - דבר שלא קרה לה מאז אפריל אשתקד.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: נתניה
קהל: 2753

משחקי המחזור ה-25:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - בני סכנין
שבת, 18:30: מכבי בני ריינה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully