וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה לכבוד סימאונה: אתלטיקו מדריד מחצה 1:6 את סביליה

הארגנטינאי שבר את שיא המשחקים למאמן אתלטיקו, שדרסה את האנדלוסים האומללים עם צמדים של ממפיס ומוראטה ושערים של גריזמן וקראסקו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.3/ספורט1

המחזור ה-24 בליגה הספרדית יצא לדרך אתמול (שישי) עם תיקו ביתי ומאכזב של ריאל סוסיאדד מול קאדיס. והיום: אתלטיקו מדריד הרשימה לשם שינוי עם 1:6 על סביליה. ויאריאל גברה 0:2 בחוץ על אלמריה, חטאפה ניצחה 2:3 את ג'ירונה וברחה מהתחתית.

אנטואן גריזמן חוגג עם דייגו סימאונה אתלטיקו מדריד. רויטרס
סיבה כפולה לחגיגה. גריזמן וסימאונה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - סביליה 1:6

שתיים מהמתאוששות הגדולות של ספרד נפגשו לקרב קצוות שבסיומו הקולצ'ונרוס, שסחטו תיקו בדרבי במחזור הקודם, הרשימו סוף סוף בבית עם חמישייה לא ממש אופיינית. ממפיס דפאי נהנה מבישול של גריזמן (23) וכעבור שלוש דקות הפציץ ברגל ימין לחיבור שער יפהפה. אלא שזה לא היה השער הכי יפה במשחק הזה. אן נסירי צימק בדקה ה-39, אבל אנטואן גריזמן הבטיח את הניצחון עם בעיטה אדירה לחיבורים הרחוקים בדקה ה-53. יאניק קראסקו המשיך את ההצגה עם הרביעי (69) ומוראטה המחליף קינח עם החמישי אחרי עוד בישול של גריזמן הנהדר. סביליה קיבלה הזדמנות לצמק בפנדל, אבל איבן ראקיטיץ', פנדליסט מדופלם, בעט לקורה מהנקודה הלבנה (74) ואם לא די בזה אז גם פאפה גיי הורחק בדקה ה-82 ויחמיץ את המשחק הבא נגד אלמריה, יריבה ישירה לתחתית. שתי דקות בתוספת הזמן, הניח מוראטה את הדובדבן על הקצפת.

דייגו סימאונה חגג על הקווים במשחק שבו הוא עקף את לואיס ארגונייס והפך למאמן עם הכי הרבה משחקים באתלטיקו (613). אתלטיקו שלישית עם פער של חמש נקודות מהמקום החמישי והיא די בטוחה במקום שלה, זאת בניגוד גמור לסביליה. האנדלוסים, שכמעט כל שנה מעפילים לאירופה ונאבקים בצמרת, רחוקים רק נקודה מהקו האדום שם נמצאת ויאדוליד, שתוכל לעקוף אותה אם תנצח מחר בבית את אספניול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

משחקים נוספים

אלמריה - ויאריאל 2:0
לוויאריאל: ג'רארד מורנו (76), חוסה לואיס מוראלס (88)

חטאפה - ג'ירונה 2:3
לחטאפה: אנס אונאל (2 ו-14), בורחה מיוראל (43). לג'ירונה: טאי קסטניוס (54), מיגל גוטיירס (80)

מאיורקה - אלצ'ה 1:0
לוקאס בוז'ה (88)

משחקי יום ראשון בליגה הספרדית

ויאדוליד - אספניול (15:00)
ברצלונה - ולנסיה (17:15)
ראיו וייקאנו - אתלטיק בילבאו (19:30)
בטיס - ריאל מדריד (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully