וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו הביסה את אולימפיאקוס, ריאל מדריד בפסגת היורוליג

היוונים איבדו את המקום הראשון בתום 83:62 באיטליה, הבלאנקוס רשמו ניצחון 5 רצוף ב-71:75 על וילרבאן. פנרבחצ'ה דרסה בבכורה המחודשת של בייליצה, 39 הפרש לבאסקוניה על ולנסיה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.3/ספורט1

המחזור ה-26 ביורוליג יגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים, שהולידו חילופי מקומות בפסגה כאשר ריאל מדריד עלתה לשם על חשבונה של אולימפיאקוס.

פנרבחצ'ה - וירטוס בולוניה 72:104

קבוצת הפאר הטורקית שמרה על מקומה בטופ 4 בזכות ניצחון שלישי ברציפות ונקמה באיטלקים על הפסד 92:88 בבולוניה בסיבוב הראשון. נמניה בייליצה, שהצטרף בקיץ האחרון לפנרבחצ'ה אחרי שזכה באליפות ה-NBA, אך החמיץ את 25 המשחקים הראשונים של העונה בעקבות פציעה, ערך בשעה טובה את הופעת הבכורה המחודשת שלו וסיפק 2 נקודות לצד 2 אסיסטים בקצת יותר מ-11 דקות. דיישון פייר הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 20 נקודות לזכות המנצחת, שקיבלה 16 הן מג'ונתן מוטלי (7 ריבאונדים) והן ממרקו גודוריץ'. מרקו בלינלי סיים עם 18 בצד השני.

שחקני פנרבחצ'ה: סקוטי ווילבקין, מרקו גודוריץ'. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
פנרבחצ'ה הביסה בקלות/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

וילרבאן - ריאל מדריד 75:71

אחרי שהמארחת קלעה את הסל הראשון במשחק, אלופת ספרד עלתה ליתרון ולא שמטה אותו עד הסיום, כאשר ההפרש הגיע בשיאו ל-17 וגם ניסיונות החזרה של וילרבאן, שצימקה את הפער ל-2 נקודות בלבד ברבע האחרון, לא הצליחו למנוע מריאל מדריד ניצחון חמישי רצוף שהעלה אותה למקום הראשון הודות להפסד של אולימפיאקוס באיטליה. פביאן קוזר הוביל את האורחת עם 14 נקודות, נייג'ל וויליאמס-גוס הוסיף 13. בשורות הצרפתים, שרשמו הפסד חמישי ברציפות ונכנעו לבלאנקוס בפעם השמינית ברצף, ננדו דה קולו וג'ונה מתיוז קלעו 13 כל אחד.

מילאנו - אולימפיאקוס 62:83

החבורה של אטורה מסינה לא נבהלה מהגעתה של המוליכה העירה. מילאנו, שנכנסה לעניינים לאחרונה אחרי שהייתה המאכזבת הגדולה בחצי הראשון של עונת היורוליג, השיגה ניצחון רביעי ברציפות ועצרה את היוונים שהחזיקו ברצף של שבעה ניצחונות. אולימפיאקוס הייתה בתמונה רק בשני הרבעים הראשונים, לאחר ההפסקה האיטלקים פתחו פער דו ספרתי ולא הסתכלו לאחור. בילי בארון היה כוכב הערב עם 18 נקודות עבור מילאנו, ניקולו מלי קלע 10. סשה וזנקוב ותומאס ווקאפ היו הקלעים הבולטים בצד המפסיד, עם 10 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן אולימפיאקוס, סשה וזנקוב. Roberto Finizio, GettyImages
אולימפיאקוס איבדה את הפסגה. סשה וזנקוב/GettyImages, Roberto Finizio

באסקוניה - ולנסיה 75:114

במפגש בין שתי הספרדיות שהיו במאזן זהה של 12:13 ערב המחזור, המארחת התאוששה משני הפסדים רצופים ופשוט מחצה את יריבתה. קשה להאמין כשמסתכלים על תוצאת הסיום, אבל ולנסיה עוד הובילה בדקות הפתיחה ובהפסקה עמד ההפרש על 9 בלבד. אלא שמחדרי ההלבשה חזרה רק קבוצה אחת, זו מחבל הבאסקים, שניצחה 27:57 במחצית השנייה וצלפה 13 שלשות ב-50% בדרך לניצחון יקר. דולטון הומס הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 24 נקודות לזכות באסקוניה, דריוס תומפסון הוסיף 16 ומסר 11 אסיסטים. ג'ארד הרפר סיים עם 15 נקודות אצל האורחת.

מחזור 27 ביורוליג

אולימפיאקוס - ברצלונה
אלבה ברלין - ז'לגיריס קובנה
וירטוס בולוניה - פרטיזן בלגרד
ולנסיה - מילאנו
ריאל מדריד - באסקוניה
באיירן מינכן - וילרבאן
מכבי תל אביב - פנרבחצ'ה
הכוכב האדום בלגרד - אנאדולו אפס
מונאקו - פנאתינייקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully