וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר דז'יקיץ' האריך את חוזהו בהפועל ירושלים בעונה נוספת

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 19:33

האדומים פנו למאמן הסרבי עוד לפני הזכייה בגביע המדינה, ו"נעלו" אותו לעונה הבאה - עם אופציה להארכה עד 2025. הבעלים איל חומסקי: "אנחנו רק בהתחלה". דז'יקיץ': "זה לא ישנה את הדרך שבה אנחנו עובדים"

הפועל ירושלים חוגגת את הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס רוזנברג

חמישה מאמנים שונים עברו בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים, אבל נראה שמחזיקת גביע המדינה הטרייה מצאה סוף סוף את היציבות על הקווים. המועדון הכריז היום (חמישי) על הארכת חוזהו של אלכסנדר דז'יקיץ'.

לסרבי הייתה אופציית הארכה לעונה הבאה - אבל הבעלים איל חומסקי והציע לו לפתוח את החוזה. על פי ההסכם החדש, מקומו בירושלים מובטח לעונה הבאה, עד אופציה לעונה שלישית, 2024/25.

המגעים בין הצדדים התנהלו עוד לפני הזכייה בגביע, דרך סוכניו של דז'יקיץ', מישקו רזנטוביץ' ואבי זילברמן, ובתיווכו של מנכ"ל המועדון לשעבר גיא הראל, שהביא את המאמן לקבוצה בקיץ. "המועדון הציע הארכת חוזה בשנה נוספת, ואני הסכמתי. זה לא ישנה את הדרך שבה אנו עובדים", אמר הסרבי בתגובה להודעה הרשמית.

עוד בכדורסל הישראלי

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

"הפועל מאמינה בכל ליבה בדז'יקיץ' ובעיקר בדרך שלו", מסר חומסקי. "השקט שהוא מקרין לקבוצה כולה, הדומיננטיות שלו והרמה הבלתי מתפשרת של מקצוענות - לצד היכולת להפוך לדמות אהובה ומכובדת בקרב השחקנים והאוהדים - אלה המרכיבים שהופכים את החיבור עם אלכסנדר לחיבור מנצח. אנחנו רק בתחילת הדרך".

המנהל הספורטיבי יונתן אלון: "אנחנו שמחים מאוד שדז'יקיץ' ממשיך איתנו. המשכיות היא ערך חשוב עבורנו, והמשכיות עם המאמן היא ראשונה במעלה. לצד ההישגים הגדולים שכבר הגענו אליהם העונה, אנחנו מאמינים בדרך שאליה המאמן לוקח את המועדון ובטוחים שהעתיד תחת הנהגתו יהיה אפילו טוב יותר".

במוצאי שבת תחזור ירושלים מפגרת הנבחרות, כשתתארח אצל הפועל תל אביב בליגת העל, וביום שלישי היא תארח בארנה את הפועל חולון במסגרת הטופ 16 של ליגת האלופות. ניצחון נוסף על היריבה הסגולה יקרב את דז'יקיץ' ושחקניו באופן משמעותי לכרטיס לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully