וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניות של תורג'מן בעלייה, קראנקה גונן על איליה: "זה תהליך"

2.3.2023 / 6:28

משחק הגביע עזר למאמן מכבי תל אביב להגיע לכמה מסקנות. החלוץ הצעיר לקח את הצ'אנס בשתי ידיים, ואן אובריים דווקא אכזב והתקווה הגדולה מגיעה מיונתן כהן. לוקאסן ודוידזאדה ייבדקו

תקציר מגביע המדינה: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

אייטור קראנקה לא יקפיץ מישהו מהשחקנים להם נתן הזדמנות אמש (רביעי) במשחק הגביע נגד מכבי פתח תקוה, להרכב הפותח מול הפועל ירושלים ביום שבת. אבל דור תורג'מן יכול בוודאות להגיע היום לאימון מכבי תל אביב בתחושה שהוציא את המקסימום ממשחק הגביע בו בישל וכבש בדרך לניצחון 1:2.

אף שמהקיץ טוענים במכבי תל אביב שתורג'מן הוא חלוץ לגיטימי בקבוצה וברק יצחקי אף התעקש לא לשחרר אותו בחלון האחרון בהשאלה, לא זכה השחקן בחצי השנה האחרונה להכרה שמגיעה לו. גם אחרי שסטיפה פריצה ברח לבלגיה ואפילו שלא הובא חלוץ זר במקום הקרואטי, תורג'מן בעיקר התייבש, לפעמים על הספסל ולרוב ביציע.

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
בישול ושער ניצחון. תורג'מן אמש/אריאל שלום

כבר בדקה ה-2 אמש הוא דהר ממחצית המגרש והעביר כדור רוחב חד ומדויק לדן ביטון שגילגל מקרוב פנימה. עברו כמה דקות ותורג'מן במבצע אישי יפהפה כמעט כבש את השני במשחק, אבל הכדור חולץ מקו השער. בהמשך נגח לא רע ליד הקורה וכמו כל יתר השחקנים נרדם לדקות רבות בהן המשחק היה כבר גמור והפך למשעמם במיוחד.

אלא שלקראת סיום, כשערן זהבי נכנס כמחליף, מכבי תל אביב שוב נכנסה למחויבות. באחרי השער שספגה, היא לא רצתה לסיים משחק מול קבוצה מהלאומית בתיקו. לחיצה על דוושת הגז ייצרה מהלך כדורגל משובח אותו סיים תורג'מן בפס חזק ומדויק לשער של דני עמוס. מכבי תל אביב עלתה בסטייל לחצי הגמר ולאור העבודה שמכבי חיפה בחוץ, היא צריכה להיות הפייבוריטית לזכייה בגביע המדינה והיחידה שיכולה לעשות העונה דאבל.

"ברור שכשיש את ערן ויובאנוביץ', ובמיוחד כשהמאמן משחק עם שניהם ומחזיק מאוד מהם, יהיו לך מעט מאוד הזדמנויות", הודו אמש במכבי תל אביב ביחס לתורג'מן. יחד עם זה מאמינים הבוקר בקרית שלום שתורג'מן יזכה לאמון גדול יותר, גם אם זה כרוך במציאת נוסחה לפיה הוא יהיה על הדשא ביחד עם החלוצים היותר בכירים של הקבוצה.

עוד בוואלה!

פני הדור: שער ובישול לתורג'מן, מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע

לכתבה המלאה
רארש איליה, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא הבריק. איליה/אריאל שלום

מעבר לתורג'מן, גם דן ביטון יכול להיות הבוקר מרוצה ולקוות שהמאמן יכניס אותו מדי פעם כמחליף. ביטון כבר הגיע לספסל במשחקי הליגה האחרונים, אבל לא שותף וההופעה שלו אמש יכולה לתת לו קצת תקווה להיות משותף יותר. מי שרשמו משחק פחות טוב הם רארש איליה ויוריס ואן אובריים שבעצמם ממעטים לקבל דקות. המשחק אתמול לא הקפיץ את המניות שלהם, אבל לגבי איליה אמר קראנקה: "הוא נמצא בתהליך ואני בטוח שהמשחק הזה יקדם אותו כי הוא זקוק לזמן על מנת להכיר את הכדורגל בישראל. הוא שחקן מאוד מוכשר והוא מתקדם".

עוד מוקדם לקבוע משהו החלטי לגבי איליה ובאמת שצריך לתת לשחקן כה צעיר זמן כשהוא נוחת בפעם הראשונה בישראל, אבל ההופעה שלו באמת לא היתה מזהירה וכשיונתן כהן כבר חוזר ונכנס כמחליף, לא ברור מתי תהיה הפעם הבאה שקראנקה ייתן לרומני לפתוח. כהן חזר טוב אחרי פציעה נוספת שהחזירה אותו לאחור. הכדור שהדביק לחיבורים מ-30 מטר במצב נייח, אמור לסמן משהו טוב עבורו ועבור מכבי תל אביב. אם כהן יהיה מעכשיו אפילו 70 אחוז מהשחקן שעזב לאיטליה, מכבי תל אביב אולי תרוויח אקס פקטור לפלייאוף.

בעניין אחר, בקבוצה יבדקו הבוקר את מצבם של אופיר דוידזאדה ודריק לוקאסן שהתלוננו על פציעות והוחלפו. גם אנדרה ז'ראלדש וניר ביטון שנחו אתמול ולא התלבשו לא בשיאם מבחינה בריאותית, אבל הם אמורים להיות בסגל לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully