וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן: "הגשמת חלום, חיכיתי להזדמנות והיא הגיעה"

החלוץ הצעיר של מכבי תל אביב חגג את השער והבישול ב-1:2 על מכבי פתח תקוה, קראנקה: "היה לי צ'אנס לנסות דברים". לם: "תוצאה מאכזבת, תחושות טובות. נהניתי מנתניה והתקשרתי לפרגן"

תקציר מגביע המדינה: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

זה היה צפוי, ואפילו כמעט ידוע מראש, אבל מכבי תל אביב הבטיחה הערב (רביעי) את המקום בחצי גמר גביע המדינה עם 1:2 על מכבי פתח תקוה. הצהובים הגיעו למשחק עם יתרון מבטיח של 0:4 מהמשחק הראשון, מה שהפך את הגומלין למשחק לפרוטוקול. אייטור קראנקה ניצל זאת כדי להעניק הזדמנות לשחקנים משניים, כאשר דור תורג'מן בלט עם שער ובישול לדן ביטון, ששב לדשא אחרי תקופה ארוכה.

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מקום בחצי הגמר. קראנקה/אריאל שלום

המאמן אייטור קראנקה סיכם: "הגביע זה מפעל נחמד, עשינו את העבודה במשחק הראשון. אני מרוצה כי היום שיחקנו טוב, היה לי צ'אנס לנסות דברים ולראות שחקנים. תמיד אפשר לקחת משהו טוב מכל משחק, אני שמח שסיימנו את המשחק בלי פציעות. הקהל דחף ועזר לנו".

דור תורג'מן סיכם משחק נהדר מבחינה אישית: "חלמתי מגיל קטן לכבוש, לבשל ולעזור לקבוצה, זה הכי מרגש בעולם. שיחקנו טוב בהתחלה, הורדנו רגל במחצית השנייה אבל שמח שניצחנו בסוף".

על שיתוף הפעולה עם ערן זהבי אמר החלוץ בן ה-19: "גדלתי עליו מגיל קטן, אני לומד אותו באימונים ובמשחקים כדי לראות מה הוא עושה. קשה לי לא לשחק, אבל אני מגיע כל אימון, נותן מאה אחוז ומחכה להזדמנות, עכשיו היא הגיעה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
חוזר להתעסק בלאומית. לם/אריאל שלום

במכבי פתח תקוה, שתשוב להתעסק במאבקי הצמרת בליגה הלאומית, סיכם המאמן בני לם: "מבחינת התוצאה אני מאוכזב, אבל אני יוצא עם תחושות טובות נתתי לשחקנים לנוח כי יש לנו לו"ז צפוף מאוד. גם במשחק הראשון וגם היום ספגנו מוקדם מדי. זה מסוג המשחקים שדבר כזה יכול לשבור אותך. יש במכבי פתח תקוה חומר טוב, שחקנים מצוינים, תחרות בריאה ואנחנו נראים טוב בזמן האחרון במשחקי הליגה. מכבי נתניה? מאוד נהניתי לראות אותם וטלפנתי לפרגן".

תומר לוי הוסיף: "מצד אחד יש תחושת כי היינו שמה והשוונו ואז קיבלנו גול בסיום. מצד שני הרווחנו דקות לשחקנים שלא שיחקו, זו הייתה אחת המטרות לפני המשחק. באנו לעשות את המקסימום, זה משחק שדי היה גמור בגלל ה-0:4 במשחק הקודם, באנו להרוויח את המטרות שלנו ולצאת בראש מורם".

על מאבקי העלייה: "הליגה הלאומית משוגעת בשנים האחרונות, אף פעם לא פשוט. נהיה במאבקים עד הסוף, זה תלוי בנו. אין לנו יתרון במאבק, לא יתנו לנו נקודות זכות. עובדים 24/7 ועושים הכל כדי לעלות, זו המטרה העיקרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully