וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה בריאנט תפוצה ב-29 מיליון דולר: "סוף מוצלח למאבק אמיץ"

תמה התביעה נגד מחוז לוס אנג'לס עקב הפצת התמונות מזירת התרסקות המסוק: "מקווים שהניצחון ישים קץ להרגל הזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.3/ספורט1

ונסה בריאנט, אלמנתו של כדורסלן העבר קובי בריאנט שהלך לעומתו בטרם עת בתאונת מסוק טרגית בינואר 2020, תפוצה ב-29 מיליון דולר בעקבות הפצת התמונות מאתר ההתרסקות בו נספו גם בתה ג'יג'י ושבעה אנשים נוספים.

הסכם הפיצויים כולל את 16 המיליון ששילם לה בית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס, כפי שנקבע בחודש אוגוסט האחרון.

"אנו מציינים את סופו המוצלח של מאבק אמיץ של גברת בריאנט כדי שכל אלה שהתנהלו בצורה מעוותת יתנו את הדין על כך. היא נלחמה עבור בעלה, בתה וכל חברי הקהילה שאיבדו את יקיריהם וסבלו מחוסר כבוד. אנו מקווים שניצחונה בבית המשפט ישים קץ להרגל הזה", הצהיר עורך הדין לואיס לי, שייצג את ונסה בריאנט.

אלמנתו של קובי בריאנט, ונסה בריאנט. Kevork Djansezian, GettyImages
הצדק נעשה. ונסה בריאנט/GettyImages, Kevork Djansezian

בין השאר, בריאנט סיפרה כי חודש לאחר התאונה שבה איבדה את בעלה ואת בתם ג'יאנה בת ה-13, כשכבר חשבה שהיא מוכנה להתחיל בתהלך האבל, נפוצו התמונות הקשות ואז "הייתי שוב גמורה, הרוסה, פגועה. בטחתי בהם. סמכתי עליהם שלא יעשו את הדברים האלה". ונסה כמובן הפנתה אצבע מאשימה לצוותי החילוץ והכבאות, ובמהרה נודע לה כי היו אלה שסגני השריף והכבאים שתיעדו את האסון ושיתפו תמונות של הגופות ממקום התרסקות המסוק. תשעת המושבעים במשפט הסכימו פה אחד עם ונסה בריאנט ועורכי דינה שסגני השריף והכבאים פגעו קשות בפרטיות שלה וגרמו לה למצוקה קשה עוד יותר, על אף שהתמונות לא פורסמו בכלי התקשורת.

בבית המשפט עלה כי התמונות שותפו בעיקר בין צוותי החילוץ עצמם, אולם בחלקן הועברו לבני משפחות ולחברים. תמונות אף אותרו במכשירו הנייד של הברמן בבר שבו שתה סגן השריף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully